Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Η ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΛΑ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΥΜΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ κ. ΑΓΓΕΛΟ ΜΑΡΓΕΛΗ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΜΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ  ΣΤΗΝ «ΤΙΜΩΡΙΑ» ΤΗΣ ΔΑΣΑΡΧΟΥ.

Απάντηση στην ανακοίνωση του προέδρου της δημοτικής κοινότητας Κύμης όσον αφορα την μετακίνηση της έδρας του δασαρχείου από την Κύμη στο Αλιβέρι

Μετά λύπης μου ενημερώθηκα ότι σε συνεδρίαση του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Κύμης πάρθηκε ομόφωνη απόφαση κατά της απομάκρυνσης του δασαρχείου από την Κύμη στο Αλιβέρι, και την δίωξη της δασάρχου από το δασαρχείο της Κύμης. Δηλώνω ότι δεν συμμετείχα σε κανένα συμβούλιο της δημοτικής κοινότητας Κύμης με τέτοιο θέμα. Σαν μέλος του ΔΣ της δημοτικής κοινότητας Κύμης σε καμία περίπτωση δε θα συμφωνήσω για την απομάκρυνση του δασαρχείου η οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας από την Κύμη. Είμαι αντίθετη όμως στο να παρεμβαίνουμε στο έργο των υπαλλήλων της κάθε υπηρεσίας γιατί δεν είμαστε εμείς οι αρμόδιοι να κρίνουμε κατά πόσο είναι σωστοί στα καθήκοντα τους, σε αυτό την ευθύνη την έχουν οι προϊστάμενοι αυτών. Πόσο μάλλον να εισηγηθώ εγω για την τιμωρία τους. Αυτές οι μέθοδοι και οι πρακτικές ανήκουν στο παρελθόν και ο λαός μας έχει απαντήσει ανάλογα! Η παραπλάνηση και η παραπληροφόρηση από τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας Κύμης κύριο Άγγελο Μαργέλη έχει κάποια όρια. Δεν θα επιτρέψω για την προσωπική προβολή του προέδρου η οποιουδήποτε άλλου να χρησιμοποιείτε το όνομα μου. Τα προσωπικά του καθενός δεν με ενδιαφέρουν, με ενδιαφέρει το καλό του τόπου μου, για αυτό έχω εκλεγεί κι για αυτό θα αγωνίζομαι!

ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΛΑ
 ΜΕΛΟΣ ΔΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΥΜΗΣ 
ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ "ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου