Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΠΕΡΓΑΝΤΑΣ ΚΑΘΑΙΡΕΙ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑ. ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ: ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ!!!

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!!!

Περγαντάς: Ευθεία προσβολή στον περιφερειάρχη και στην πλειοψηφία του περιφερειακού συμβουλίου και στο ίδιο το περιφερειακό συμβούλιο. Κατόπιν αυτών ο κ. Μπουραντάς παύεται από την θέση του Προέδρου της Οικονομικής Επιτροπής και ανακαλούνται όλες οι αρμοδιότητες και παύεται από όλες τις θέσεις που τον έχω διορίσει και τίθεται εντός συνδυασμού της πλειοψηφίας. Τον καλώ σήμερα να παραιτηθεί. Η θέση του είναι  κενή αρμοδιοτήτων και έμμισθη. Τον καλώ να παραιτηθεί τώρα.
Μπουραντάς: Ο Περιφερειάρχης αποφάσισε και διέταξε. Έπρεπε να είχαν παραιτηθεί νωρίτερα όπως π.χ. όταν μοίρασε τα πυρόπληκτα για να κάνει ρουσφέτια στους Δημάρχους. Δεν τον απασχόλησε η ανάπτυξη. Τον ενδιέφερε να κάνει μοιράζει το ΕΣΠΑ και να κάνει ρουσφέτια. Εδώ είμαι εδώ για να ολοκληρώσω το έργο μου και κυρίως το οδικό δίκτυο του νομού.
Έκλεισε το Διοικητήριο για να μην γίνουν αποφασισμένοι έλεγχοι. Δεν μου ταίριαζαν όλα αυτά. Η κατάληψη σταμάτησε τους ελέγχους.
Μετά όσα είπε στους εργαζόμενους ο Περιφερειάρχης έπρεπε να απαντήσω. Για την αξιοπρέπειά μου. Από σήμερα παραιτούμαι της αποζημίωσης του Αντιπεριφερειάρχη αλλά δεν παραιτούμαι από την θέση μου στην οποία με εξέλεξαν.
Περγαντάς: Θα απαντήσω όταν παραιτηθεί από Αντιπεριφερειάρχης. Δεν έχει καμία αρμοδιότητα. Ο μισθός ακολουθεί την θέση. Δημιουργείται τεράστια θεσμική δυσλειτουργία διότι δεν μπορώ να τον παύσω. Σύντομα αυτό θα τελειώσει. Είμαι ο μόνος που έδωσα πλήρεις αρμοδιότητες. Θεωρώ αδιανόητο αυτή η θεσμική δυσλειτουργία να μην μπορεί να λυθεί. Θα την λύσω  όπως ο γόρδιος δεσμός. Εάν δεν παραιτηθεί δεν του απαντώ. Να υπογράψει τώρα την παραίτησή του. Να υποβάλλετε τώρα την παραίτησή σας.

Μπουραντάς:  Τώρα μαθαίνουν και άλλοι τον ψυχισμό σου. Έχεις μάθει να μην παίρνεις ευθύνες τώρα μου κάνεις και τον πονηρό. Δεν παραιτούμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου