Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

AΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΙΑΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ


Οι ‘’ Κλαζομενές’’ και ο κ. Θωμάς   
                                                                       
 Ο ‘’Κλαζομενιος’’ κ. Θωμάς δέσμιος της πολιτικής του παράκρουσης είναι αμετανόητος. Προσποιείται ότι δεν κατάλαβε τιποτα αυτές τις μέρες.
ο πολιτικό ακαταλόγιστο που τον συνοδεύει , η διαχειριστική του ανεπάρκεια, αλλά και η πολιτικά σκόπιμη υστεροβουλία των κινήσεων του, οδηγούν στην εφαρμογή διχαστικών και πολωτικών καταστάσεων.
Στόχος η αυτοσυντήρηση και η επιβίωση μακριά από τα συμφέροντα του Δήμου, σε απόσταση από τα αιτήματα της κοινωνίας.
Προπαγανδίζοντας για πολλοστή φορά, την καθολικά από την κοινωνια απορριφθείσα πρόταση, χωροθέτησης ΣΜΑ και Κινητής Μονάδας Ανάκτησης, σε Αυλωνάρι – Πυργί και Κριεζά – Πετριες .
Τη γνωστή πλέον σε όλους υστερόβουλη πολιτική του πρόταση.
Προσπαθεί και αυτή την ύστατη στιγμή να συσκοτίσει τα γεγονότα και να παρουσιάσει την δική του ‘’εικονική πραγματικότητα’’.
 Αφού εγκατέστησε τα ΜΑΤ στο Αλιβέρι
Αφού έκανε κατάληψη του Δημαρχείου από νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής
Αφού απαγόρευσε στην Αντιπολίτευση την είσοδο στο κτήριο (βλέπε και ανακοίνωση Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Κώστα Μιχαήλ)
Αφού δεν δέχτηκε την πρόταση μας που του μετέφερε ο Αστυνομικός Δ/ντης Ευβοίας κ. Γρηγοράκης για ένα ανοικτό , ουσιαστικό και πολιτισμένο Δημοτικό Συμβούλιο
Αφού προσέβαλε τις εκατοντάδες πολιτών που ήθελαν απαντήσεις στην αδιέξοδη πολιτική του
        ΑΦΟΥ ΔΙΕΣΥΡΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ….
Κατάφερε μέσα σε συνθήκες  ‘’εγκλεισμού’’ να λάβει την απόφαση της πολυπόθητης αιτούμενης διαχείρισης μερικών εκατομμυρίων Ευρώ.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι αυτό
Το πρόβλημα είναι η επιβεβλημένη διαχείριση των Απορριμμάτων που η υπερφιαλη αλαζονεία  και ο στείρος αρνητισμός του τελικά δεν θα επιτρέψουν.
Καμία λύση δεν εφαρμόζεται με τα ΜΑΤ
Η λύση απαιτεί διαβούλευση , συναίνεση και κοινά αποδεκτές λύσεις.
Και αυτό είναι εφικτό !!!!
Ο κ. Θωμάς μέχρι πρότινος ξεσήκωνε τον κόσμο εναντίων όλων.
Τώρα κ. Θωμά όλος ο κόσμος ξεσηκώνεται εναντίον σας
Προφανώς λόγο του πολιτικά ακαταλόγιστου, ευρίσκεται λίγο πριν την .. εμπέδωση.
Σ’ ότι αφορά την Αστυνομική πλευρά της υπόθεσης και αν οι αποχωρήσεις έγιναν συνοδεία Αστυνομικών ή όχι, δεν είμαστε ειδικοί …..
Το μυστήριο μπορεί να εξιχνιαστεί μόνο με τη μαρτυρία των εκατοντάδων πολιτών.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι αποχωρήσεις όπως και να έγιναν είχαν τη σφραγίδα του ηττημένου ….
Που ονειρεύεται ότι είναι νικητής ….
Και που συνεχίζει να προκαλεί …..
Θυμίζοντας και όλο και περισσότερο το ‘’ Εξεστι Κλαζομενιοις Ασχημονειν’’


Επεξήγηση:
 ........Οι Έφοροι βρέθηκαν σε δύσκολη θέση, γιατί δεν ήθελαν να χαλάσουν τις σχέσεις της Σπάρτης με μια σημαντική συμμαχική πόλη, ενώ εξ άλλου ανεγνώριζαν την δικαιολογημένη αγανάκτηση των Σπαρτιατών, τους οποίους δεν ήθελαν να συνηθίσουν στην ανοχή της απειθαρχίας και της αυθαιρεσίας απέναντι του νόμου. Αντέδρασαν λοιπόν με τον εξής τρόπο: έβαλαν τον κήρυκα να περιφέρεται στην πόλη ξεφωνίζοντας “έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν”, δηλαδή επιτρέπεται στους Κλαζομένιους να κάνουν απρέπειες. Με τον τρόπο αυτόν πετύχαιναν δύο στόχους:
-“νομιμοποιούσαν” τη συμπεριφορά των Κλαζομενίων, που είχαν πια την ειδική “κατ΄εξαίρεσιν” άδεια να συμπεριφέρονται διαφορετικά από τους άλλους και να ασχημονούν
-“χτυπούσαν καμπανάκι” για τους Κλαζομένιους, που όσο “Βλάχοι” κι αν ήταν, καταλάβαιναν ότι δεν φέρονται σωστά και ότι η διαγωγή τους ενοχλεί.
Η φράση παρέμεινε έκτοτε παροιμιώδης και χρησιμοποιείται συχνά ως τις μέρες μας. Αν κάποιος συκοφαντείται ή κατηγορείται αδίκως ή ίσως κι αν θέλει απλώς να δείξει ότι αυτό συμβαίνει, απαντά στις κατηγορίες λέγοντας “έξεστι (τοις) Κλαζομενίοις ασχημονείν” που δείχνει την έκφραση μιας περιφρόνησης και σημαίνει περίπου “από τέτοιας ποιότητας ανθρώπους, σαν τους κατηγόρους μου, είναι αναμενόμενο, μόνο τέτοια συμπεριφορά μπορείς να περιμένεις” ή ίσως “δεν αξίζει να ασχοληθώ και να απαντήσω σε γνωστούς συκοφάντες” ή ενδεχομένως “είναι γνωστό ότι αυτός που με κατηγορεί είναι σεσημασμένος για απρέπεια και χυδαιότητα” ή κάτι παρόμοιο. Οι “Κλαζομένιοι” στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι οι χυδαίοι, οι άσεμνοι, οι έτοιμοι να “λερώσουν θώκους” ασχημονούντες.
Θ.Βουδικλαρης

9/7/2012

                                                            ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΙΑΓΙΑΝΝΗΣ
                                                             ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
                                                                 ΕΝΕΡΓΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου