Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

«Κάθε έλεγχος σε πολιτικά πρόσωπα είναι ευπρόσδεκτος και καλοδεχούμενος», δήλωσε η Βάσω Παπανδρέου, απαντώντας στο δημοσίευμα για την έρευνα του ΣΔΟΕ.



«Έχω άλλωστε ζητήσει να ελεγχθούν συστηματικά και σε βάθος, τα περιουσιακά στοιχεία όσων διετέλεσαν υπουργοί τα τελευταία δέκα χρόνια μέχρι και σήμερα», συνεχίζει η πρώην υπουργός.
«Μου προκαλεί όμως απορία, η διαρροή ενός εγγράφου για έλεγχο προσώπων κατ΄επιλογή, χωρίς να έχει πραγματοποιηθεί η παραμικρή επικοινωνία για διασταύρωση της υπόστασης, της όποιας καταγγελίας», επιμένει και καταλήγει:
Σε ότι με αφορά, δηλώνω ότι όλα μου τα περιουσιακά στοιχεία μου είναι καταχωρημένα αναλυτικά στις δηλώσεις Πόθεν Έσχες, που υποβάλω κάθε χρόνο.
Δεν διαθέτω περιουσία, κινητή ή ακίνητη, στο εξωτερικό. Όλες οι καταθέσεις μου είναι γνωστές και σε ελληνικές τράπεζες. Δεν διαθέτω μετοχές, ομόλογα, ή επενδυτικά προϊόντα, εδώ ή στο εξωτερικό.
Καλώ επομένως του αρμόδιους υπουργούς και τις υπηρεσίες, να διενεργήσουν και να ολοκληρώσουν ταχύτατα τον έλεγχο, ώστε να μην δημιουργούνται  εντυπώσεις.

Αν εντός πέντε ημερών δεν έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος θα προσφύγω στη δικαιοσύνη.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου