Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Κώστα Αντωνίου και της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗΣ ΕΥΒΟΙΩΤΩΝ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κώστα Αντωνίου και της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗΣ ΕΥΒΟΙΩΤΩΝ.
Ο εκφοβισμός κ. Δ. Θωμά δεν θα περάσει.
Ο πρώην Δήμαρχος Κύμης Αλιβερίου, προτίμησε με την προσφιλή του μέθοδο να ανακοινώσει δια του Τύπου την άσκηση από πλευράς του μήνυσης εναντίον μου και εναντίον διαχειριστών της Ομάδας μας.
Η ενέργεια αυτή του κ. Θωμά με διασύρει με το πλήθος των ψευδών και των ανυπόστατων κατηγοριών που εμπεριέχει στην ανακοίνωση του. Επίσης βάναυσα δια του Τύπου με στοχοποιεί στα μάτια των Ευβοιωτών με απώτερο στόχο την ηθική μου εξόντωση. Ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι εγώ και οι διαχειριστές της σελίδας μας, ως ενεργοί δημότες παλεύουμε για την τήρηση των Αρχών της Νομιμότητας, της Διαφάνειας και της Χρηστής Διοίκησης που πρέπει να διέπουν τον δημόσιο βίο.
Ο κ. Θωμάς θα πάρει την δέουσα απάντηση δια την ψευδή καταμήνυση, τον διασυρμό και την στοχοποίηση μου δια του Τύπου.
Να γνωρίζει επίσης ότι μετά από αυτή την ενέργεια του, τον καθιστώ αποκλειστικά υπέυθυνο αν συμβεί οτιδήποτε σε μένα ή σε μέλη της οικογένειας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου