2ο
Γενικό Λύκειο Αλιβερίου 2014-15: Μια χρονιά γεμάτη Προγράμματα 2
Ο τίτλος
του φετινού Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΤΟΥ 2ου Γενικού
Λυκείου Αλιβερίου είχε τίτλο: «Παρά θίν' αλός».
Θέμα του ήταν οι παραλίες του τόπου μας. Αναζητήσαμε πληροφορίες για τα
οικολογικά προβλήματα που παρουσιάζονται στην ακτογραμμή της περιοχής μας. Ο
δήμος μας εκτείνεται από τον Ευβοϊκό έως το Αιγαίο Πέλαγος. Άναρχη δόμηση στις
παραλίες, ρύπανση, ιχθυοκαλλιέργειες και υπεραλίευση ήταν μερικά από τα θέματα
που μας απασχόλησαν. Σαν πολίτες ενός παραθαλάσσιου τόπου οι μαθητές όπως όλοι
μας πρέπει να ενημερωθούμε, να ευαισθητοποιηθούμε και να διαμορφώσουμε
οικολογική συνείδηση ώστε να γίνουμε ενεργοί πολίτες παίρνοντας έγκαιρα μέτρα
αειφορικής προστασίας σε ατομικό, τοπικό και εθνικό επίπεδο.
Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν δύο
πολυήμερες εκπαιδευτικές εκδρομές στο Νομό Φθιώτιδας με την Α’ τάξη και στην Ανατολική Μακεδονία
με τη Β’ τάξη αντίστοιχα.
Οι μαθητές της Β΄ τάξης επισκέφτηκαν το Σπήλαιο Αλιστράτης, την
πόλη της Δράμας,
το βαπτιστήριο της Αγίας Λυδίας – η Λυδία
ήταν η πρώτη Ευρωπαία χριστιανή που βαπτίστηκε από τον Απόστολο
Παύλο στις Κρηνίδες - και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλίππων: «Γνωρίζοντας την παραδοσιακή κατοικία,
σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε την κατοικία του σήμερα» που περιελάμβανε
περιήγηση και ξενάγηση στην παλιά πόλη της Καβάλας και στον Αρχαιολογικό χώρο
των Φιλίππων, εργασίες εμπέδωσης θεωρητικού μέρους και διάφορες δραστηριότητες.
Οι μαθητές
της Α’ τάξης επισκέφτηκαν
τη Μονή Αγάθωνος, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Οίτης, το Βυζαντινό Μουσείο
Υπάτης, τη Γέφυρα Γοργοποτάμου, το Μουσείο Υδροκίνησης και το Αισθητικό πάρκο
Παύλιανης και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κ.Π.Ε. Στυλίδας-Υπάτης:
«Γεωμυθολογικά-Γεωπεριβαλλοντικά Μονοπάτια» που περιελάμβανε περιήγηση και ξενάγηση στις
θερμές πηγές και στο Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών, διάφορες εργασίες και δραστηριότητες. Υπεύθυνη
καθηγήτρια ήταν η κ. Γλάρου Κονδύλω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου