Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ- ΔΙΑΨΕΥΣΗ

ΔΗΛΩΣΗ –ΔΙΑΨΕΥΣΗ
Εγώ ο Σταμάτιος Σίμωσης , κάτοικος Δύστου θα ήθελα να προβώ στην κάτωθι δήλωση –διάψευση της ανακοίνωσης της παράταξης «Λαική Συσπείρωση» που με εμφανίζει ως στηρίζοντα το ψηφοδέλτιο της ,εν αγνοία μου και χωρίς την  συναίνεση μου, και να ξεκαθαρίσω ότι στις επερχόμενες εκλογές έχω αποφασίσει να στηρίξω και να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της παράταξης «Ανατροπή τώρα-Νέα Αρχή» με υποψήφια δήμαρχο την Δέσποινα Μαρίνου που στηρίζεται από το ΣΥΡΙΖΑ, στην Δ.Ε. Δυστίων.
Οι αυταρχισμοί και οι αυθαίρετες επιλογές χωρίς συναίνεση υποψηφίων με βρίσκουν κάθετα αντίθετο και τις καταδικάζω καθότι τέτοιες ενέργειες παραβιάζουν το δικαίωμα της ελεύθερης επολογής στο δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι.
Ελπίζω και ευελπίστω ότι αυτή μου η δήλωση αποσαφηνίζει την στάση μου προς αποφυγή παρεξηγήσεων και ότι θα γίνει σεβαστή.
Σταμάτιος Σίμωσης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου