Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΥΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΩΝΕΙΟ ΚΥΜΗΣ



Το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης, ομόφωνα καταγγέλλει την αναστολή λειτουργίας του τοπικού τελωνειακού γραφείου    Κύμης, άνευ λόγου και αιτίας.
Η Κύμη πρωτεύουσα της επαρχίας Καρυστίας, ιστορική έδρα του νεόδμητου Δήμου Κύμης – Αλιβερίου και έδρα της Ι. Μητροπόλεως Καρυστίας και Σκύρου  διαθέτει το μοναδικό χερσαίο λιμάνι που από τον Εθνικό Χωροταξικό Σχεδιασμό έχει χαρακτηρισθεί ως « Διεθνής πύλη εξόδου της χώρας» και αναμένεται να θέσει σε τροχιά ανάπτυξης την ευρύτερη περιοχή.
Το λιμάνι της Κύμης μπορεί να αποτελέσει κομβικό σημείο και να συνδέσει την Κεντρική Ελλάδα με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, τη Βόρεια Ελλάδα και τα παράλια της Ανατολικής Μεσογείου. Θα εξυπηρετεί πλήθος κόσμου που θα θέλει να ταξιδέψει από και προς Βόρειες Σποράδες και Βόρειο Αιγαίο, Λήμνο, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Χίο, Μυτιλήνη, Εύξεινο Πόντο, Μικρασιατικά Παράλια, αλλά και Κυκλάδες, Δωδεκάνησα και Κρήτη.

Το Κράτος έχει εγκρίνει την διάθεση σχεδόν δέκα εκατομμυρίων ευρώ, με Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, για την κατασκευή χώρου στάθμευσης – συντήρησης και διαχείμαση σκαφών,  με τις απαραίτητες υποδομές, για την εξυπηρέτηση πολλών τύπων πλεουμένων. Κρηπιδώματα για την εξυπηρέτηση επιβατηγών πλοίων της ακτοπλοΐας (Ε/Γ, Ο/Γ) και κρουαζιερόπλοια, τα απαραίτητα κτίρια, χώρους αναμονής των επιβατών, εκδοτήρια, στάθμευσης αυτοκινήτων, αναψυκτήρια και γραφεία.
Επί πλέον, λόγω της σημασίας του λιμανιού Κύμης, το Κράτος έχει
αναθέσει και την τελική μελέτη της οδού ταχείας κυκλοφορίας Χαλκίδας – Κύμης σε τεχνικό γραφείο, ώστε να μειωθεί ο χρόνος σύνδεσης του λιμανιού με τον κεντρικό οδικό άξονα της χώρας.
  Να τονίσουμε ότι υπό της παρούσες συνθήκες και με τα σημερινά δεδομένα το λιμάνι της Κύμης παρουσιάζει σημαντική κίνηση, η οποία φαίνεται από το ότι παραλαμβάνουν καύσιμα και άλλα εφόδια δέκα (10) μηχανότρατες οι οποίες είναι μόνιμα ελλιμενισμένες, δύο(2) που έρχονται από Χίο και κατά την αλιευτική περίοδο και ορισμένα σκάφη που αλιεύουν στα διεθνή ύδατα. Ο ανεφοδιασμός γίνεται όλες τις ώρες του 24ώρου και μόνο το 2011, παραδόθηκαν 4.423.882λ πετρελαίου. Επίσης το λιμάνι της Κύμης χρησιμοποιεί μία φορά την ημέρα και το καλοκαίρι δύο και τρεις το F/B Αχιλλέας   για δρομολόγια προς Σκύρο και Αλόννησο – Σκόπελο.
Το τελωνειακό γραφείο Κύμης είναι δυνατόν να στεγασθεί σε χώρους του Λιμεναρχείου Κύμης, άνευ κόστους.
Γιατί λοιπόν να ανασταλεί η λειτουργία του; Το κόστος μετακίνησης υπαλλήλου από την Χαλκίδα θα είναι μεγαλύτερο.
Όταν υλοποιηθούν τα έργα στο λιμάνι και    μαζί και οι προσδοκίες της Χώρας  για ανάπτυξη δεν θα λειτουργεί τελωνείο;
Με ποια λογικά κριτήρια αποφασίστηκε η αναστολή λειτουργίας του Τελωνειακού γραφείου Κύμης;
Θα λυθεί το πρόβλημα της Ελλάδας με την αναστολή λειτουργίας του Τελωνειακού γραφείου Κύμης; 
Η αναστολή λειτουργίας του Τελωνειακού γραφείου Κύμης καταργεί την   λογική μας.
Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας, προκειμένου να αναθεωρηθεί η απόφαση  για την αναστολή λειτουργίας του Τελωνειακού γραφείου Κύμης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου