Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟ......



Αναδημοσίευση: www.yperpasok.blogspot.com
Γράφει ο νόθος κλώνος
Aκουσες  τα νέα πατέρα;
Είμαστε εδώ όλοι μαζεμένοι 16 χρόνια μετα το θάνατο σου. Θέλουμε πατέρα να σε πληροφορήσουμε για τις εξελίξεις, για τα νέα τα δικα μας και τα μελούμενα του κινήματος που ίδρυσες. Λοιπόν κοίτα πατέρα εγώ ο γυιός σου ο Γιώργος έγινα Πρωθυπουργός. Τζάμπα λοιπόν αγωνιούσες πατέρα 16 χρόνια πριν ,για το τι θα απογίνω μετά από σένα. Όσο κι αν σου φαίνεται δύσκολο πατέρα όλα πήγαν καλά. Εγώ έγινα Πρωθυπουργός ο τρίτος της γενιάς στη σειρά και τα αδέλφια μου μια xαρα τα πήγαν. Ο Νίκος μας μένει πια στην Εκάλη, εκει που έμενες και εσύ πατέρα στα στερνα σου. Η μαμά είναι καλα, τόσα χρόνια έζησε μετα απο σένα πατέρα. Αυτή τα κατάφερε . Με είδε Πρωθυπουργό. Είχε άντρα,πεθερό και γυιό Πρωθυπουργό και όλα αυτά σε μια ζωή. ΕΣΥ δεν τα πρόλαβες πατέρα.  Αν δεν είχες χωρίσει τη μητέρα θα τα προλάβαινες. Αλλα έτσι βιαστικός ήσουν πάντα. Έφευγες και έχανες το καλύτερο. Εμείς όμως μείναμε πατέρα. Είχαμε έργο να ολοκληρώσουμε. Και πάνω απ όλα έπρεπε πατέρα να κλείσουμε τον κύκλο του κινήματος, που ίδρυσες. Να δεις λοιπόν ένα μαγικό. Έχουμε καταφέρει να το κλείσουμε τον κύκλο στα ίδια ποσοστά , που ΕΣΥ τον άνοιξες. Μεγάλη  επιτυχία πατέρα. Ξέρω ότι απο εκεί ψηλά που είσαι θα χαίρεσαι, θα δικαιώνεσαι. Άλλωστε πάντα τόλεγες. Αν γίνω εγώ Πρωθυπουργός, θα ζήσει η χώρα πρωτόγνωρα πράγματα. Σε δικαίωσα πατέρα. Τα έζησε.
Εγώ πατέρα τα κατάφερα. Oτι δεν θάθελες ποτέ να κάνω τόκανα. Ότι δεν είχες δει στους μεγαλύτερους εφιάλτες σου για τη χώρα σου έγινε. Πατέρα όταν τα σκέφτομαι όλα αυτα πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω. Πως κατάφερα ,σε δυο χρόνια, να μην αφήσω τίποτα όρθιο απ όλα όσα αποτελούσαν το μεταπολιτευτικό όνειρο. Δεν είναι εύκολο αυτό πατέρα. Πρέπει να μου το αναγνωρίσεις. ………
Αλλά σου είχα δώσει μία υπόσχεση. Δε θα σούμοιαζα ποτέ.. Ποτέ δεν ήθελα μέσα μου νάχω κάτι από σένα. Με φόβιζε.. Και πάντα ήθελα να πληρώσεις, ότι επί της ουσίας πάντα ψάχναμε να δούμε που βρίσκεσαι.. ΄Ετσι και τώρα εσύ πατέρα.. Απο εκεί που βρίσκεσαι  με βλέπεις και δε μπορείς να κάνεις τίποτα.. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο ωραίο από αυτό πατέρα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου