Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ;

Διαβάσαμε στο EVIA IN, ( http://eviain.blogspot.gr/2013/09/blog-post_1832.html?spref=fb)τοπική δημοσιογραφική σελίδα του Νίκου Αγγελή, πρώην Υπεύθυνου τύπου της Νομαρχίας και στενού συνεργάτη του Θανάση Μπουραντά  ένα σχόλιο για τον Δήμο Κύμης Αλιβερίου και τον Δήμαρχό του «Έχει επιστρατεύσει μια αθλητική εφημερίδα, ένα τοπικό μπλοκ και ένα τοπικό ραδιόφωνο ο Δήμαρχος Κύμης Αλιβερίου Δ. Θωμάς προκειμένου να επανεκλεγεί και να συνεχίσει το  έργο του στην περιοχή που με δύο λέξεις περιγράφεται ως το «Τεράστιο Τίποτα»….Οι ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου που εκδίδει πολυβοληδόν με τις δημόσιες εμφανίσεις του σε αθλητικές και κοινωνικές εκδηλώσεις δεν συμπεριλαμβάνονται στο προαναφερθέν έργο….. Ο λαός της περιοχής έχει αντιληφθεί επακριβώς περί τίνος πρόκειται όμως φοβούμαστε πως αν δεν βρεθεί εγκαίρως σημαντική προσωπικότητα, κοινώς αποδεκτή, να ηγηθεί μιας κοινής προσπάθειας ανασύστασης του δήμου, η Κύμη, το Αλιβέρι, και οι Κονίστρες θα συνεχίσουν να υφίστανται την πλήρη δημοτική απραξία που θα παρουσιάζεται από φίλια μέσα ενημέρωσης ως κοσμογονία έργων!!!!!
Σωστά, κατά την άποψή μας όσα επισημαίνει το EVIA IN. Είναι άραγε και  σημαδιακά μετά την επεισοδιακή αποδέσμευση του Θανάση Μπουραντά από την Περιφέρεια; Έτσι και αλλιώς μακάρι όσες παρατάξεις σχηματιστούν να βρουν σημαντικές προσωπικότητες να βάλουν μπροστά γιατί ο δήμος έχει ανάγκη την απόλυτη ανασυγκρότηση και ως αποδείχθηκε οι μετέχοντες έως σήμερα στο πολιτικό σκηνικό του Δήμου δεν είναι σε θέση ούτε να τον διοικήσουν (η εν ενεργεία δημοτική αρχή) ούτε να αντιληφθούν τι χρειάζεται να γίνει (η αντιπολίτευση). Η επόμενη πενταετία θα είναι πολύ κρίσιμη για την περιοχή γιατί ο Δήμος έτσι όπως πάει θα βαρέσει κανόνι και οι δημοτικοί άρχοντες θα ακολουθήσουν τον δρόμο του «φτερωτού» Παπαγεωργόπουλου.
Αφού το σύστημα της "Μαυρογιαλούρικης Πολιτικής" δεν φαίνεται ότι μπορεί να το κτυπήσει κανείς ας αναλάβει ένας αποδεδειγμένα αποτελεσματικότερος διαχειριστής του μπας και  γλυτώσει κάπως ο τόπος από την απαξίωση και μερικοί από την «μπουζού». Εξάλλου ο Θωμάς από εκεί προήλθε αλλά με ποικίλους τρόπους απέσπασε τον έλεγχο της Πολεοδομίας Κύμης, εστία παραγωγική της Μαυρογιαλούρικης Πολιτικής, και έστησε το δικό του Μαγαζάκι. Δυστυχώς γιαυτόν και για όσους τον πίστεψαν "δεν τραβάει" και ελπίζει να επικρατήσει πάλι ως "μονόφθαλμος". Άνθρωποι με το κύρος του Θανάση θα είναι πάντα μία κάποια λύση διότι έχουν και τα δύο μάτια υπερέχοντας των μονόφθαλμων. Υπό αυτή την έννοια είναι χρήσιμοι και αναγκαίοι.


ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ

ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
                                                                        ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
Αγαπητοί  Δημότες,
Η Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων, γνωστή  και ως  ‘’ Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία ‘’  εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ. Υιοθετήθηκε από την Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ για να αποτίσει τον οφειλούμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους που πάλεψαν για εμάς πριν από εμάς αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Για τον λόγο αυτό η υποστήριξη των Κοινωνικών Δομών  για Ηλικιωμένους παραμένει στις πρώτες προτεραιότητες του ΝΠΔΔ Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου με δράσης που έχουν στόχο  να προσφέρουν  την δυνατότητα να απολαμβάνουν μια γεμάτη, υγιή και ασφαλή ζωή και να συμμετέχουν ενεργά στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ζωή του συνόλου ,γιατί έχουν να δώσουν πολλά ιδιαίτερα στις νέες γενεές.
Στα πλαίσια αυτά το ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΠΑΘΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΟΥ
ΝΠΔΔ Κοινωνικής Προστασίας,Παιδείας και Αθλητισμού του ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ υλοποιεί  προγράμματα όπως:
Α) Φροντίδα τρίτης ηλικίας και ευπαθών ομάδων  με το πρόγραμμα  ‘’ Βοήθεια στο Σπίτι ‘’
Β) Διοργάνωση εκδρομών περιηγητικού και θρησκευτικού χαρακτήρα, μονοήμερες και πολυήμερες
Γ) Μουσικές εκδηλώσεις στα κατά τόπους ΚΑΠΗ
Δ) Προγράμματα ενημέρωσης πάνω σε θέματα πρόληψης και αγωγής υγείας
Ε) Δραστηριότητες Δημιουργικής απασχόλησης και ψυχαγωγίας
Ζ) Λειτουργία νέων ΚΑΠΗ
Πιστεύουμε ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΟΙ  μπορούμε να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα στους συνανθρώπους μας  της Τρίτης Ηλικίας όμως θέλουμε να τονίσουμε ότι ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ και η ΑΓΑΠΗ μας είναι δεδομένες και θα είμαστε πάντα στο πλευρό σας, γιατί σας το οφείλουμε.
                                                                                                                                            
            H ΠΡΟΕΔΡΟΣ

   ΚΟΥΙΜΗΤΖΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΥΤΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΥΣΗ RDF

Σπίθας: Η ΑΓΕΤ από την Πέμπτη το βράδυ καίει σκουπίδια. Σαν Αλιβέρι δεν μπορούμε να πάμε παραπέρα τον Αγώνα, πρέπει να κινηθούμε υπερτοπικά. Υπήρχε πρόβλημα με την ανάκληση της Απόφασης Γιαννάκου. Η διοικητική απόφαση πρέπει να είναι θωρακισμένη νομικά για να μην μπορεί κανείς την ρίξει. Πρέπει ο αντικαταστάτης του κ. Μπουραντά να ξαναδεί την τεκμηρίωση της Απόφασης. Παρουσίασε την προσωρινή διαταγή ως άδεια καύσης. Η Απόφαση δημοσιοποιήθηκε στην Περιφέρεια αλλά δεν την υποστήριξε κανείς στο Δικαστήριο χωρίς να συντάξει αντιρρήσεις. Αυτή την στιγμή η καύση συνεχίζεται. Μεταφέρουν RDF από Βοιωτία και Εύβοια. Να ανακληθούν οι άδειες μεταφορές. Χρειάζεται νέα απόφαση με καλή τεκμηρίωση.
Περιφερειάρχης: Να στηρίξουμε την υποστήριξη στο Συμβούλιο Επικρατείας την απόφαση μας.
Σπίθας: Μέχρι τώρα δεν είχε υποστηριχθεί
Περιφερειάρχης: Δεν το έμαθα από την Εύβοια ότι είχε βγει ανάκληση. Ξεκινάει ΕΔΕ η κ. Οικονόμου για να μάθουμε γιατί δεν το πληροφορηθήκαμε. Αύριο ξεκινά η ΕΔΕ. Δεν θα περάσει έτσι αυτό. Την πρώτη φορά που δόθηκε η άδεια από τις υπηρεσίες. Μου είχε πει ο Μπουραντάς ότι την πρώτη φορά δεν γνώριζε. Τώρα δεν δέχομαι ότι δεν υπάρχει άγνοια.
Σπίθας: Στην Περιφερειακή Ενότητα Εύβοια έχουμε συναντήσει κλειστές πόρτες. Πρέπει να συνεργάζονται οι Υπηρεσίες της Περιφέρειας με τους φορείς που παλεύουν με αυτό το ζήτημα.
Περιφερειάρχης: Δίνω τώρα εντολή στον κ. Πέππα να δοθεί ο πλήρης φάκελος της υπόθεσης στους κυρίους. Γιατί δεν έμαθα ποτέ για την Απόφαση;
Πέππας: Είχε ενημερωθεί ο Αντιπεριφερειάρχης και ο κ. Γκοσιμίδας.
Περιφερειάρχης: Δεν υπάρχει Σύμβουλος με το όνομα Γκοσιμίδας δεν υπάρχει. Ο κ. Γκοσιμίδας δεν υπάρχει. Όποιος υπηρεσιακός παράγοντας Εύβοιας επικοινωνήσει με άνθρωπο που δεν έχει καμία σχέση με την Περιφέρεια. Ο κ. Γκοσιμίδας από σήμερα, επειδή έχει Γραφείο και δέχεται διευθυντές ο κ. Γκοσιμίδας δεν υπάρχει από αύριο στην Εύβοια.
Πέππας: Ο κ. Γκοσιμίδας πήρε τηλέφωνο τον κ. Καραϊσκο και την κ. Οικονόμου
Οικονόμου και Καραϊσκος: Δεν μας πήρε ο κ. Γκοσιμίδας
Περιφερειάρχης: Αύριο ΕΔΕ για τον κ. Πέππα
Χρονάς: Ο κ. Πέππας  είναι υπηρεσιακός παράγοντας δεν μπορεί να διαταχθεί μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Καραϊσκος: Σήμερα μου εστάλει σημείωμα  από την Νομική Υπηρεσία της Εύβοιας για το ότι σήμερα ενημερώθηκε
Οικονόμου: δεν ενημερώθηκα ποτέ για την προσωρινή διαταγή.
Μπουραντάς: Τρομοκράτηση των υπαλλήλων. Πότε κοινοποιήθηκε στην Περιφέρεια;
Σπίθας: Στις 28/5 ζητήθηκαν οι απόψεις της Περιφέρειας, εντός πέντε ημερών.
Μπουραντάς: Οι απόψεις της υπηρεσίας πήγαν στο Δικαστήριο. Αν δεν είχε η ακύρωση η δική μας θα είχε τελειώσει το θέμα και να είχαν πάρει την άδεια στα χέρια τους. Στην ΑΓΕΤ δεν μπορούν να κάνουν τίποτε. Τώρα ακυρώθηκε και η προσωρινή διαταγή. Δεν ισχύει η προσωρινή διαταγή.


Ο ΠΕΡΓΑΝΤΑΣ ΚΑΘΑΙΡΕΙ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑ. ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ: ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ!!!

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!!!

Περγαντάς: Ευθεία προσβολή στον περιφερειάρχη και στην πλειοψηφία του περιφερειακού συμβουλίου και στο ίδιο το περιφερειακό συμβούλιο. Κατόπιν αυτών ο κ. Μπουραντάς παύεται από την θέση του Προέδρου της Οικονομικής Επιτροπής και ανακαλούνται όλες οι αρμοδιότητες και παύεται από όλες τις θέσεις που τον έχω διορίσει και τίθεται εντός συνδυασμού της πλειοψηφίας. Τον καλώ σήμερα να παραιτηθεί. Η θέση του είναι  κενή αρμοδιοτήτων και έμμισθη. Τον καλώ να παραιτηθεί τώρα.
Μπουραντάς: Ο Περιφερειάρχης αποφάσισε και διέταξε. Έπρεπε να είχαν παραιτηθεί νωρίτερα όπως π.χ. όταν μοίρασε τα πυρόπληκτα για να κάνει ρουσφέτια στους Δημάρχους. Δεν τον απασχόλησε η ανάπτυξη. Τον ενδιέφερε να κάνει μοιράζει το ΕΣΠΑ και να κάνει ρουσφέτια. Εδώ είμαι εδώ για να ολοκληρώσω το έργο μου και κυρίως το οδικό δίκτυο του νομού.
Έκλεισε το Διοικητήριο για να μην γίνουν αποφασισμένοι έλεγχοι. Δεν μου ταίριαζαν όλα αυτά. Η κατάληψη σταμάτησε τους ελέγχους.
Μετά όσα είπε στους εργαζόμενους ο Περιφερειάρχης έπρεπε να απαντήσω. Για την αξιοπρέπειά μου. Από σήμερα παραιτούμαι της αποζημίωσης του Αντιπεριφερειάρχη αλλά δεν παραιτούμαι από την θέση μου στην οποία με εξέλεξαν.
Περγαντάς: Θα απαντήσω όταν παραιτηθεί από Αντιπεριφερειάρχης. Δεν έχει καμία αρμοδιότητα. Ο μισθός ακολουθεί την θέση. Δημιουργείται τεράστια θεσμική δυσλειτουργία διότι δεν μπορώ να τον παύσω. Σύντομα αυτό θα τελειώσει. Είμαι ο μόνος που έδωσα πλήρεις αρμοδιότητες. Θεωρώ αδιανόητο αυτή η θεσμική δυσλειτουργία να μην μπορεί να λυθεί. Θα την λύσω  όπως ο γόρδιος δεσμός. Εάν δεν παραιτηθεί δεν του απαντώ. Να υπογράψει τώρα την παραίτησή του. Να υποβάλλετε τώρα την παραίτησή σας.

Μπουραντάς:  Τώρα μαθαίνουν και άλλοι τον ψυχισμό σου. Έχεις μάθει να μην παίρνεις ευθύνες τώρα μου κάνεις και τον πονηρό. Δεν παραιτούμε!!!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ: Η ΑΓΕΤ ΕΦΕΡΕ ΗΔΗ ΤΑ "ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ" ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ & ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αλιβέρι 29/9/2013
Κατόπιν υποβολής σχετικού μας αιτήματος, η Ελληνική Αστυνομία προέβη σε σχετικούς ελέγχους, επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι η ΑΓΕΤ-LAFARGE προβαίνει ήδη σε μεταφορά και αποθήκευση RDF στο εργοστάσιο της στο Αλιβέρι. Δεν έχουμε ακόμη ενημέρωση από τις κληθείσες αρμόδιες αρχές αναφορικά με το εάν πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι και ως προς τυχόν καύση RDF.
Ένα όμως είναι «γεγονός»: Τα «σκουπίδια» ήλθαν ήδη στα σπίτια μας, ενώ ελλοχεύει πάντα και ο κίνδυνος της εν συνεχεία καύσης τους.
Μάλιστα, για την νομιμότητα της πράξης της, η ΑΓΕΤ – LAFARGE επικαλείται την από 28/05/2013 Προσωρινή Διαταγή της Προέδρου του Α’  Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά, η οποία ανέστειλε  προσωρινά και «…μέχρις έκδοσης της αποφάσεως του Δικαστηρίου (εν Συμβουλίω) επί της εκκρεμούσης αιτήσεως αναστολής…», την απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας για την απαγόρευση καύσης RDF.
Μια απόφαση που, εξ όσων γνωρίζουμε,  κοινοποιήθηκε στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση Εύβοιας, χωρίς όμως να ενημερωθεί ο Περιφερειάρχης και το Περιφερειακό Συμβούλιο, και κυρίως  η Επιτροπή των κατοίκων, ως όφειλε, με αποτέλεσμα να χαθεί η δυνατότητα  νομικής  υποστήριξης  της ανατροπή της.
Την ίδια στιγμή, όμως, η ΑΓΕΤ-LAFARGE ενδεχομένως να μην ενθυμείται ότι με την εν συνεχεία εκδοθείσα υπ’ αριθ. 8/2013 και από 9/07/2013 Απόφαση του Α2 Ακυρωτικού Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά ( σε Συμβούλιο,) η ως άνω προσωρινή διαταγή ανακλήθηκε, δηλαδή στην ουσία ανετράπη, αφού το εν λόγω Δικαστήριο έκρινε εαυτό αναρμόδιο και παρέπεμψε «…την κρινόμενη αίτηση ακυρώσεως καθώς και την εκκρεμή αίτηση αναστολής στο Συμβούλιο της Επικρατείας…».
Κατόπιν τούτων, είναι απόλυτα εμφανές, ότι δεν υφίσταται οποιαδήποτε νομιμοποίηση για την ΑΓΕΤ ως προς ενδεχόμενη καύση του RDF, ούτε για την αποθήκευσή του, ούτε καν για την μεταφορά του. Είναι εμφανές ότι δεν είναι δυνατόν να εξελίσσονται «πειράματα» εις βάρος της Υγείας των κατοίκων της ευρύτερης Περιοχής Αλιβερίου.
Για αυτό και :
1. Καλούμε το Δήμο Κύμης Αλιβερίου και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος να λάβουν θεσμικές  πρωτοβουλίες διακοπής της μεταφοράς και αποθήκευσης του RDF.
2. Καλούμε του Επιθεωρητές Περιβάλλοντος να παρέμβουν άμεσα, να προβούν σε όλες τις νόμιμες ενέργειες και κυρίως να προβούν σε γενικευμένο έλεγχο ως προς το εάν και σε ποιο βαθμό, η επιχείρηση τηρεί τις Περιβαλλοντικές της Δεσμεύσεις.
3. Τέλος, δηλώνουμε ότι προσφεύγουμε άμεσα και αιτούμαστε Νομική  Προστασία από τον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος                                             Ο Γ. Γραμματέας

Γ. Λαγανάς                                                        Ε. Σπίθας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Ε.Α. ΜΑΡΓΕΛΗΣ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΑΣΑΡΧΟΥ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ!!!


            
                                  ΨΉΦΙΣΜΑ    ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
                              ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ  ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  ΚΥΜΗΣ

Το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης, ομόφωνα καταγγέλλει την μεταφορά της έδρας του Δασαρχείου Αλιβερίου, που είχε πάρει την ονομασία αυτή καθαρά για λόγους ψηφοθηρικούς, από την καταπράσινη περιοχή της Κύμης, στο Αλιβέρι.    
Η Κύμη πρωτεύουσα της επαρχίας Καρυστίας, ιστορική έδρα του νεόδμητου Δήμου Κύμης – Αλιβερίου και έδρα της Ι. Μητροπόλεως Καρυστίας και Σκύρου είναι έδρα του Δασαρχείου Αλιβερίου, με μόνο λόγω επιλογής τα δάση της περιοχής από  Κύμη  έως Κάρυστο.  Λειτουργεί και εξυπηρετεί προς όφελος των κατοίκων της περιοχής, της Βορειοανατολικής  και Νότιας Εύβοιας και του Δασικού πλούτου    των Δήμων Κύμης – Αλιβερίου και   Καρύστου.   
Η πλέον αξιόλογη δασική περιοχή της Βορειοανατολικής  και Νότιας Εύβοιας ευρίσκεται στην περιοχή της Κύμης και μετά και τις καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ετών μπορούμε να πούμε και η μοναδική. Δυστυχώς όμως η κ. Δασάρχης είναι από το Αλιβέρι και κατάφερε, πολεμώντας την Κύμη, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, ιδιόκτητο κτήριο και λοιπά, να μεταφέρει την έδρα του δασαρχείου, από την φυσική της θέση σε μία περιοχή, όπου θα μπορεί άνετα τα ελέγχει τα βράχια και τις ιχθυοκαλλιέργειες της περιοχής, ίσως και τις καμινάδες των εργοστασίων. 
Έτσι λοιπόν από τώρα και στο εξής κάθε προϊστάμενος κάθε υπηρεσίας θα μπορεί να μεταφέρει την έδρα της υπηρεσίας του κοντά στον τόπο διαμονής του και όχι κοντά στα συμφέροντα του τόπου.       
Η Δημοτική Κοινότητα Κύμης, εκφράζοντας την αγανάκτηση των κατοίκων της περιοχής, για την συμπεριφορά των στελεχών του Δασαρχείου, των προϊσταμένων τους, που ενέκρινα και προώθησαν τις ενέργειες της κ. Δασάρχου,   διαμαρτύρεται  έντονα κατά της αποφάσεως της μεταφοράς της έδρας του Δασαρχείου.
Το δήθεν ενδιαφέρον της κ. Δασάρχου για τα δάση και την περιοχή καθορίζετε από τα παρακάτω:
-               Παρά τις επίμονες αιτήσεις της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης να μας παραδώσει τους χαρακτηρισμένους αγροτικούς δρόμους της περιοχής μας, ώστε να προβούμε στη συντήρησή τους ουδέποτε μας τους έδωσε.
-               Παρά τις επίμονες αιτήσεις της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης να μας   γνωρίσει τους δασόδρομους που θα συντηρήσει το δασαρχείο, μας απήντησε εγγράφως ότι θα μας κοινοποιήσει την εγκεκριμένη μελέτη που έχει υποβάλει αλλά ποτέ δεν το έπραξε.
-                Παρά τις επίμονες αιτήσεις της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης να μας γνωρίσει την ημερομηνία διεξαγωγής του μειοδοτικού διαγωνισμού για την συντήρηση των δασοδρόμων, προκειμένου να ενημερώσουμε εργολάβους της περιοχής, ουδέποτε μας ενημέρωσε, με αποτέλεσμα να προσέρχονται στο διαγωνισμό οι εργολάβοι που είχαν αναλάβει τα έργα και τα προηγούμενα χρόνια, άσχετοι με την περιοχή και λόγω μη επίβλεψης και ελέγχου με πολύ κακή απόδοση.
 Θα πρέπει   να επισημάνουμε εδώ ότι η κ. Δασάρχης, αρνήθηκε επίμονα να αποχαρακτηρίσει δασική έκταση 250τμ, χαμηλή βλάστηση, προκειμένου η Ι.Μ. Σωτήρα Χριστού κατασκευάσει μικρό Ναό στη μνήμη των πιλότων του ελικοπτέρου Απάτσι που συνετρίβει στην περιοχή, πριν από λίγα χρόνια, ενώ στην περιοχή έχει οικοδομήσει και η «κουτσή Μαρία».
Η Δημοτική Κοινότητα Κύμης, θα εξετάσει την νομιμότητα έγκρισης της  μεταφοράς της έδρας του Δασαρχείου και θα ζητήσει να ελεχθούν πράξεις, ενέργειες και παραλήψεις όλων των προϊσταμένων του Δασαρχείου που ενέκριναν  την μεταφορά.
Μετά τα παραπάνω, ζητάμε επιμόνως την ανάκληση της απόφασης, την απομάκρυνση της κ. Δασάρχου από το συγκεκριμένο Δασαρχείο και την υποστήριξη και ανάδειξη του θέματος από κάθε ουσιαστικά ενδιαφερόμενο άτομο

ΟΙ ΚΑΠΑΤΣΟΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΑΘΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ

φωτογραφία ΑΡΧΕΙΟΥ
ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ, ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ! ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΒΑΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ. ΤΑ ΞΥΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΒΑΨΙΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΟΥΡΙΑΣΟΥΝ.

Έχουν πολύ πλάκα  εκεί στη διοίκηση του Α.Ο. Αυλωναρίου. Ο πρόεδρος κ. Φραγκούλης ενώ έως χθες πανηγύριζε γιατί ο Δήμος θα στήσει νέα, ωραία και μεγάλη εξέδρα στην Δημοτικό Γήπεδο Αυλωναρίου Ν. Κούκης, εξέδρα που ο ίδιος ο Δήμος μετέφερε αλλού ενόψει  της κατασκευής μεταλλικής μεγάλης εξέδρας 300 ατόμων, σκεπαστής με καθίσματα η οποία κατασκευάζεται από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο έργου που έχει ξεκινήσει από το 2010 αλλά καθυστερεί λόγω της οικονομικής κρίσης, τώρα διαμέσου του προσφιλούς ως φαίνεται στην Αντιπολίτευση του Δήμου facebook καλεί εθελοντές για να βάψουν τα ξύλα και τα σίδερα. Μήπως και να στήσουν την εξέδρα; Τότε ως προς τι τα πανηγύρια για τον Δήμο και την ψήφιση του τεχνικού προγράμματος από τον κ. Φραγκούλη; Τσάμπα γίνανε όλα αυτά; Πάλι οι εθελοντές μέλη του Α.Ο.Α. θα βγάλουν τον Θωμά ασπροπρόσωπο; Τέτοιος Ραγιαδισμός; Την ίδια ώρα που 100.000 από το παζάρι του Αυλωναρίου τα χρόνια 2011-2012 έχουν χαθεί στην Μαύρη τρύπα; Και χαμπάρι δεν πήραν;

Η περιρρέουσα αγαθοσύνη είναι επικίνδυνη όταν συγχέεται με την πολιτική όπως και η αλαζονεία των ανοήτων -αυτό δεν αφορά τον Πρόεδρο του Α.Ο.Α που είναι μετρημένος και ταπεινός, αφορά άλλους τοπικούς πολιτικούς παράγοντες – φαντάζει γελοία όταν αντιπαραβάλλεται στην αλαζονεία των καπάτσων. Οι καπάτσοι που καταφέρνουν να αποσπάσουν τον  έπαινο των αγαθών  και αξιοποιούν στο έπακρο την αλαζονεία των ανοήτων.