Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Η Αγγέλα Καράπα για το εκλογικό αποτέλεσμα: "Οι πράξεις κάνουν τη διαφορά και όχι τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα....."


Η πρώην Υποψήφια Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 και νυν στέλεχος της Λαϊκής Ενότητας αποτιμά το εκλογικό αποτέλεσμα με κείμενό της στην σελίδα της στο facebook
"Τις τελευταίες μέρες, όπως καταλαβαίνετε γίνομαι αποδέκτης ποικίλλων σχολίων σχετικά με το εκλογικό αποτέλεσμα, από φίλους και μη.
Κατά βάση οι περισσότεροι θέλουν να μου απαριθμήσουν τι έχασα με τη μη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στις πρόσφατες εκλογές και κάποιοι άλλοι να με συγχαρούν για τη στάση μου.
Οι πρώτοι αναφέρονται στον μισθό του βουλευτή ,τα προνόμια, στο κοινωνικό status και στην ανάγκη να έχουν έναν δικό τους άνθρωπο μέσα στη βουλή. Σε αυτούς λοιπόν απαντώ ....Τίποτα από τα παραπάνω δεν μου έλειπε άρα δεν νιώθω ότι έχω χάσει κάτι .
Δεν ήμουν ούτε θα γίνω υποψήφια παντός καιρού μια αντιμνημονιακή και μια μνημονιακή και πρωτοτύπησα κρατώντας την υπόσχεση που είχα δώσει σε όσους με ψήφισαν στις 25 Ιανουαρίου όπως έλεγε και κάποιος άλλος ονόματα να μη λέμε ...
Το μόνο που με στεναχωρεί είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποιος εκλεγμένος βουλευτής από την Κεντρική -Νότια Εύβοια, ελπίζω ότι δεν θα μας ξεχάσουν...
Ας μου επιτραπεί να κάνω και μια σύντομη αποτίμηση του εκλογικού αποτελεσματος.
1] Το μνημόνιο Νο 3 νομιμοποιήθηκε.
2] Το ΟΧΙ του δημοψηφίσματος ακυρώθηκε.
3]Οι κακοί αριστεροί του ΣΎΡΙΖΑ εξοστρακίστηκαν.
4]Ο πολιτικός εκβιασμός νομιμοποιείται στις συνειδήσεις μας και απενοχοποιείται γενικότερα..
5]Ο Λεβέντης μπήκε επιτέλους στη Βουλή αλλά 650.000 ψηφοφόροι απείχαν από τη διαδικασία σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές , αλλά ποιος να ασχοληθεί με αυτούς ..
6] Όλοι κέρδισαν παρόλο που τα περισσότερα κόμματα έχασαν ένα μέρος από τους ψηφοφόρους τους.
Αφαιρετικά πολλές φορές προσθέτεις στη ζωή σου άλλα και στους άλλους.

Οι πράξεις κάνουν τη διαφορά και όχι τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα....."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου