Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝΟΣ ΠΟΝΗΡΟΥ - ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙΡΟΥ ΘΕΛΟΝΤΟΣ - ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ

Γράφει ο Μπάμπης Γκαρούτσος
Με  ένα εμαιλ, στα μέσα ενημέρωσης   πολύ όμορφο αλλά ανυπόγραφο, έχει σταλεί  από το δήμο Κύμης-Αλιβερίου   ως Δελτίο τύπου, λοιπόν  για να γνωρίζετε όλοι το Δελτίο τύπου  φωτογραφίζει εμένα, διότι  έγραψα ότι αν ο καιρός  φέρει βροχές  είναι αδύνατη η πρόσβαση ώστε να γίνει το έθιμο.
Κύριοι  εκφραστές του λαού , εγώ υπογράφω τα όσα γράφω, τώρα τα φωσκολικά σενάρια  περί εσκεμμένων  κειμένων από ανυπόστατους και  ανόητους, αφήνει  υπονοούμενο, ε ναι  λοιπόν θέλω να γίνω Δήμαρχος .
Λοιπόν δεν ανήκω  αυτήν την στιγμή σε κανέναν πολιτικό χώρο, τώρα μήπως  θεωρείται  παντού ότι υπάρχουν συνωμότες.
Μια πολύπειρη  δημοτική εξουσία, έρχεται  όπως εσείς γράφετε, είναι παρόν για  να δώσει απάντηση  στα εσκεμμένα  ψεύδη μου. 
καιρού θέλοντος 
Από  τις φωτογραφίες βλέπουμε όλοι, 1  ότι αν υπήρχε πολύ νερό λόγο βροχοπτώσεων ,  δεν υπάρχει  πρόσβαση να πας μέχρι το σημείο , διότι θα σε πάει  στο τσιμέντο η ορμή του νερού, πώς λύνεται αυτό με δίχτυ, προστασίας  κ.τ.λ.π,  θέμα δεύτερον εγώ ο ψεύτης   θα μπω τον Ιούνιο όποια δημοτική αρχή και να έχει εκλεγεί, έτσι και αλλιώς ως τον Αύγουστο  θα είναι οι τωρινές  Δημοτικές αρχές, θα βγάλω λοιπόν όλα τα σίδερα στην κάτω μεριά του ποταμού όλα, αν δεν υπάρχουν θα βγάλω δελτίο τύπου που θα λέω έγω τον εαυτό μου ανυπόστατο.
Εγώ δεν θέλω να γίνω ποτέ μου χαλίφης  στην θέση του χαλίφη, φέτός με ευθύνη του προέδρου που δεν έχει καμιά προσφορά στο  Μονόδρυ  ως τώρα και των ακούνητων σε θέματα του χωριού  μελών του τοπικού συμβουλίου.  θέλω να σας  εκφράσω ότι το 2014  δεν έχουμε αλεξικέραυνο , σε  μια  περιοχή όπως το Άνω  Μονόδρυ  που η γεωγραφική του θέση ελκύει  τους κεραυνούς, απόδειξη  πριν πολλά  χρόνια είχαν σκοτωθεί απο κεραυνούς άτομα μιλάμε για 50 χρόνια και  πίσω , στην  σύγχρονη εποχή  έχουμε κρούσμα να  σπάει ο κεραυνός μέχρι και το σταυρό του Αγίου  Αθανασίου, χώρια που έχει χτυπήσει πολλά σπίτια με σοβαρές ζημιές , σώθηκαν ζωές από τύχη  --- συνεχίζω που ήταν ο πρόεδρος  οι τοπικοί σύμβουλοι  , οι δημοτικοί σύμβουλοί τότε , να θυμίσω ακόμα δεν έχουμε  αλεξικέραυνο πράγμα που ίσως λυθεί με πρωτοβουλία του συλλόγου, αν μπορέσουμε και κάνουμε κάτι.
Συνεχίζω   εγώ ο ψεύτης, επειδή οι τσιγγάνοι  έκαναν μπάνιο στην βρύση, στο άλσος  Μονοδρίου, πήραν απόφαση να βγάλουν την βρύση, να θυμίσω  δίπλα είναι το γήπεδο μπάσκετ, εγώ και πολλά άτομα , νοιώσαμε μέσα μας  αυτήν την τιμωρία , τα Σαββατοκύριακα  όλοι σαν γιορτή πηγαίναμε στον χώρο του γηπέδου, νερό κομμένο,  ποιος  πήρε την απόφαση να κοπεί; Που ήταν πρόεδρος-τοπικό-δημοτικό συμβούλιο, μήπως  είναι παράνομο να κόβείς το νερό, γιατί  κάνουν μπάνιο οι τσιγγάνοι, τι να τους κάνουμε σαπούνι , άνθρωποι δεν είναι και αυτοί, δεν μπορούσατε  να στείλετε κάποιον να τουσ πει να μην αφήνουν σκουπίδια, αν η δικαιολογία σας είναι αυτή, πάλι εγώ εκεί σκουπίδια βλέπω κύριε πρόεδρε νερό δεν βλέπω.

κορώνα  γράμματα
Μένω στο Άνω Μονόδρυ,  3 χρόνια τώρα  ένα τοιχίο πέφτει,  αλήθεια δεν είναι τοπικοί μου καλοί άρχοντες, έπρεπε εγώ με τον κύριο Αντώνη Κατσούλη να  ζητιανεύουμε να γίνει, έγινε να θυμίσω πότε όταν αναγκάστηκα να το προβάλω σε έντυπα  και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.


έζησα και στην ζούγκλα 
Στον  κάτω μέρος του Ανώ Μονοδρίου, υπάρχει  ένα καλύβι-σταύλος  οικογενειακός, πέρασα το καλοκαίρι από εκεί  νόμιζα ότι θα έρθει και ο φανταστικός ήρωας ταρζαν να μου κάνει , παρεούλα, πέρασα μέχρι την Ιρλανδικού τύπου διάβαση που οδηγεί  μέσα από το χείμαρο Μανικιάτη στο κάτω Μονόδρι,  σε ομάδα μπάσκετ δυτών ήταν βλάστηση  δύο μέτρα και πάνω, μέχρι και τον καλαθοσφαιριστή μας  Παναγιώτη Φασούλα έκρυβαν  πίσω τους, πάλι ένα ψέμα και μια λάθος πληροφορία μου.
ΠΛΑΤΕΙΑ  ΑΝΩ ΜΟΝΟΔΡΙ 
μια όμορφη εικόνα , σάπια  παγκάκι  , ούτε στολισμός  για τις γιορτές , δηλαδή ένα σημείο που δεν είναι πολυσύχναστο το αφήνουμε  το καθαρίζουμε μόνο στον επιτάφιο, ε όχι έργο για τα μάτια  της πεθεράς....όπως λέει ο λαός μας...
εργολάβοι  στις  γιορτές  με δεκάδες άνεργους , εργάτες προτίμησαν  να απασχολούν στον καθαρισμό των χόρτων, ανθρώπους από το Πακιστάν, για φθηνούς , ανταποδοτικά τέλη αυτό σημαίνει...νέα παιδιά του χωριού δεν έβρισκαν δουλειά και παίζατε μαζί τους , με τους ξένους εργάτες, στην συγκεκριμένη περιοχή που αν φωνάξεις άνεργος θα γυρίσουν όλοι...
Λοιπόν  αγαπώ τον τόπο μου, εκφράζω μόνο έμενα αυτήν την στιγμή, χωρίς κανέναν λαοπλανίστικο σκοπό, υπογράφω ότι γράφω, δεν υπάρχει ο τόπος μόνο στις εκλογές, βέβαια  καταλαβαίνω ότι και λάθος  επιλογές ατόμων μόνο και μόνο  ότι είναι δημοφιλή άτομα, αλλά δεν έχουν γνώση, ναι σας φέρνει πίσω και μας φέρνει πίσω.....o συντάκτης  του Δελτίου τύπου του Δήμου, που δεν έβαλε το όνομά του, θυμήθηκε κάτι όπως λέει  άρθρα  από πονηρό σκοπό συντάκτες, τα αλλά  μήπως του τα θυμίζω εγώ...
Ούτε κρυφτό παίζω  , και να σας ρωτήσω όλους σας κάτι,  που ίσως να μην πάρω απάντηση πέρσι γιατί ο σταυρός έπεσαι με  κορδέλα, διότι είχε βροχή και νερό,  κύριοι , έκανε βροχή , κανείς δεν βούτηξε  πέρσι, έχω και βίντεο για όσους εσκεμμένα ξεχνούν, και η εξέδρα δεν ήταν εκεί πέρσι αλλά στα πλάγια,  γιατί δεν ήρθατε όλοι σεις τότε, πάλι είχα γράψει άρθρο,,καιρού θέλοντος  καίσαρα επιτρέποντος,  χαίρε Καίσαρ....
με  υπογραφή  με  αγάπη για τον τόπο
Μπ. Γκαρούτσος
   Y.Γ. Κλείνω ότι, όταν δημοσίευσα το  δελτίο τύπου  μου απάντηση στο δελτίο τύπου του Δήμου  το ανυπόγραφο, είδα ότι στο  μπλοκ  ΛΑΛΑ ΤΟ ,  το υπογράφει  τελικά ο αντιδήμαρχος  Κονιστρών κύριος Βλάχος,.... ΛΟΙΠΌΝ  το δικό μου  πονηρό, κακό, με πρόθεση δελτίο τύπου  απαντά στον άγνωστο  συντάκτη, διότι τώρα ήρθε  να βάλει όνομα, με κάνει χαρούμενο αυτό να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας...

Μπ. Γκαρούτσος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου