Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΣΙΓΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ


 ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ SOFIACOMMENTS
Αγαπητές συμπολίτισσες και συμπολίτες,
Τις μέρες μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου για τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές, εκτοξεύτηκε από γνωστούς, τόσο σε εμένα, όσο και σε εσάς ανθρώπους, ένας τεράστιος οχετός λάσπης σχετικά με τη χρηματοδότηση της προσπάθειας μας και τη φιλική μου σχέση με τους αδερφούς Παντελή.
Η απάντηση μου λοιπόν θα είναι ξεκάθαρη, μια κι έξω και δεν πρόκειται να ανοίξω διάλογο γι` αυτό το θέμα.
Εγώ είμαι ο γιός του Μήτσου του Κουρέα, τα πρώτα μου ένσημα τα κόλλησα στα 15 μου και σπούδασα με τον κόπο του πατέρα μου και τη δουλεία μου.
Βγήκα στη αγορά εργασίας με αξιοπρέπεια και θάρρος, δίχως δανεικά από κανέναν και χωρίς, μέχρι σήμερα, να χρωστάω σε κανέναν.
Οι πολιτικές μου επιλογές, μέχρι σήμερα, ήταν ξεκάθαρες, δίχως μισόλογα και χωρίς φόβο. Όποτε ζήτησα τη στήριξη σας ή την ψήφο σας, το έπραξα ανοιχτά και χωρίς δεύτερες σκέψεις.
Όταν αποφάσισα να στηρίξω την άποψη μου, ακόμα και κόντρα στο ρεύμα, το έπραξα με παρρησία και δημόσια.
• Πήγα κόντρα στο ρεύμα όταν αποφάσισα, το 2006, να ταχθώ ενάντια στην άναρχη εγκατάσταση των ανεμογεννητριών… όταν άλλοι κρυβόντουσαν για να ρίξουν μπετά.
• Ήμουν στο βουνό στα Στύρα, τη Λάλα και το Μετόχι στην Κάρυστο για να σταματήσουμε τη γραμμή υψηλής, όταν άλλοι μετρούσαν τα κυβικά των βάσεων των πυλώνων.
Η καταγωγή μου και ο τρόπος με τον οποίο κινήθηκα έως σήμερα ανάμεσα σας, επαγγελματικά και κυρίως πολιτικά, είναι τα δυο πράγματα για τα οποία υπερηφανεύομαι και δε θα επιτρέψω σε κανέναν να τα θίξει.
Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές αποφάσισα να ζητήσω την ψήφο σας για δύο κυρίως λόγους.
Πρώτον, για να ξαναθυμηθούμε όλοι μας ότι οι εκλογές είναι το κύτταρο της Δημοκρατίας και έχει δικαίωμα να μετέχει ο κάθε πολίτης, χωρίς σκοτεινές συμμαχίες και χρηματοδοτήσεις.
Και, δεύτερον, γιατί θεωρώ ότι σήμερα που όλοι μας είμαστε θύματα της βάρβαρης επίθεσης που δεχόμαστε από τους μονόδρομους των μνημονίων, της ανεργίας και της φτώχιας, δεν έχουμε το περιθώριο να «λουφάξουμε» στη βολή μας.
Ας κοιταχτούμε λοιπόν όλοι στον καθρέφτη για να αποκαλυφθούν οι σκοτεινές συμφωνίες, τα συμφέροντα και οι υπόγειες ή ακόμα και φανερές (αλλά σίγουρα προκλητικές για την εποχή της κρίσης) χρηματοδοτήσεις και έξοδα!
Ας υπολογίζουν άλλοι λοιπόν, πόσα θα ξοδέψουν προεκλογικά και πόσα κυβικά μπετόν θα ρίξουν μετεκλογικά.
Ας τους αποδείξουμε ότι τα πράγματα γίνονται ΑΛΛΙΩΣ! Μακριά απ` εμάς τα μπετά, η λάσπη και οι σκοτεινές χρηματοδοτήσεις. Εμείς έχουμε θέσεις, πλάνο και πρόγραμμα και μ` αυτά θα αντιπαλέψουμε όχι μόνο τη σημερινή δημοτική αρχή, αλλά κι όποιους άλλους εκφράζουν το παλιό.
Σα καλούμε μαζί μας να γίνουμε μία γροθιά!
Υ.Γ. Τώρα αν ο φίλος μου ο Νίκος τσοντάρει και καμία δεκάρα τελικά, καλό θα ήταν!!! Νίκο μ` ακούς;
Παπαλυμπέρης Δ. Ισίδωρος

Επικεφαλής της Συμμετοχικής Δημοτικής Παράταξης «Αλλιώς»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου