Στα πράσα πιάστηκαν δύο συνέταιροι κρυπτοκαλλιεργητές
ινδικής κάναβης, κοινώς χασίς, στις Κονίστρες. Οι Αστυνομικοί έχοντας
πληροφορίες τους έστησαν καρτέρι και τους συνέλαβαν όταν πήγαν να περιποιηθούν
τα δενδρύλια. Πρόκειται για έναν 51 χρόνο και έναν 29 χρόνο. Συνολικά εκρίζωσαν
24 δενδρύλια χασίς ύψους έως και 3 μέτρα. Επίσης κατασχέθηκε το αυτοκίνητο με
το οποίο πήγαν στο σημείο αυτό καθώς και μικρή ποσότητα χασίς που βρέθηκε στον
51 χρόνο. Οι συλληφθέντες παραπέμφθηκαν
στο Αυτόφωρο.
Κυριακή 26 Αυγούστου 2018
Συνελήφθη o εμπρηστής της Εύβοιας
Συνελήφθη τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής από
υπαλλήλους της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (Δ.Α.Ε.Ε.), σε
συνεργασία με υπαλλήλους του Ανακριτικού τμήματος της Π.Υ Χαλκίδας στο πλαίσιο
της αυτόφωρης διαδικασίας, 32χρονος ημεδαπός, ως υπαίτιος εμπρησμού από πρόθεση
κατ’ εξακολούθηση, για εννέα (9) πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν σε δασικές εκτάσεις
του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων στην Εύβοια. Ο 32χρονος κρατείται και οδηγηθείται
σήμερα, στις 12:30 ενώπιον της κ. Εισαγγελέα Πλημελλειοδικών Χαλκίδας.
Ο 32χρονος είναι κάτοικος του Σταυρού και φέρεται
να έβαλε και τις μεγάλες φωτιές του Ιουνίου στην Εύβοια.
1. Την 25-08-2018 και Ω/ 17:20 στην τοποθεσία «ΚΡΥΟ
ΡΕΜΑ» του ΤΚ Σταυρού του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων
2. Την 25-08-2018 και Ω/ 18:20 στην τοποθεσία
«ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ» του ΤΚ Σταυρού του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων.
3. Την 12-08-2018 και Ω/ 15:24 στη θέση «ΑΛΩΝΑΚΙ»
του ΤΚ Κοντοδεσποτίου, του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων, από την οποία κάηκε
ιδιαίτερα μεγάλη έκταση, οκτώ χιλιάδες (8.000) στρέμματα περίπου.
4. Την 01-07-2018 και Ω/ 18:25 στο ΤΚ Σταυρού του
Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων.
5. Την 30-06-2018 και Ω/ 15:20 στο ΤΚ Σταυρού του
Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων.
6. Την 29-06-2018 και Ω/ 15:20 στη θέση «ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ»
στο ΤΚ Σταυρού του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων.
7. Την 05-06-2018 και Ω/ 13:35 στη θέση «ΚΟΥΤΣΟΥΡΙ»
στο ΔΚ Ψαχνών του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων.
8. Την 03-06-2018 και Ω/ 15:45 στη θέση «ΚΑΤΩ
ΛΑΚΚΕΣ» στο ΤΚ Σταυρού του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων.
9. Την 02-06-2018 και Ω/ 15:10 στη θέση «ΚΟΥΤΣΟΥΡΙ»
στο ΔΚ Ψαχνών του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων.
Προβοκατόρικη φραστική εξύβριση και επίθεση σε βάρος του στελέχους της Ε.Α.Κ.Π. Στερεάς Ελλάδας
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
« Η ανοχή
απέναντι σε αντεργατικές &
αυταρχικές τακτικές, που εκδηλώνονται σε βάρος των εργαζομένων του Π.Σ. &
των συνδικαλιστικών τους οργάνων, καθιστούν το ίδιο υπεύθυνους όσους τηρούν
αυτή την στάση, με όποιον τις εφαρμόζει »
Η Εκτελεστική Γραμματεία της Ενωτικής Αγωνιστικής
Κίνησης Πυροσβεστών την Παρασκευή 24/8ου συνεδρίασε εκτάκτως υπό το βάρος των
πρόσφατων εξελίξεων σχετικά με:
Την
προβοκατόρικη φραστική εξύβριση και επίθεση σε βάρος του στελέχους της Ε.Α.Κ.Π.
Στερεάς Ελλάδας Κέκη Κων/νου, από τον προϊστάμενο του εθελοντικού πυροσβεστικού
κλιμακίου Ψαχνών, κατά την διάρκεια του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Υ.Π.Σ.
Περ/ρειας Στερεάς Ελλάδας που έγινε στην έδρα της ένωσης την Τετάρτη στις
22/08/2018.
Η προσχεδιασμένη αυτή επίθεση εκδηλώθηκε σε έντονο
και απαξιωτικό ύφος με προσωπικούς προσβλητικούς και υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και προβοκατόρικες απαξιωτικές αιχμές, σε βάρος πολιτικού φορέα με τον οποίο
προσπάθησε να συνδέσει την συνδικαλιστική δράση του στελέχους της Ε.Α.Κ.Π.
Η καταδικαστέα στάση του συγκεκριμένου υπηρεσιακού
παράγοντα, αποτελεί συνέχεια της ανάλογης επίθεσης που είχε εξαπολύσει με
κατάπτυστες συκοφαντικές αναρτήσεις σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook )
πριν λίγες ημέρες, προς όσους συναδέλφους είχαν πάρει μέρος στην κατάσβεση της
πυρκαγιάς στην περιοχή των Ψαχνών Εύβοιας και τόλμησαν να διαμαρτυρηθούν για
τις συνθήκες που αντιμετώπισαν σχετικά με την έλλειψη ουσιαστικής διοικητικής
μέριμνας. ( βλ. site eakp.gr σχετική Παρέμβαση της Ε.Α.Κ.Π. προς Αρχηγό Π.Σ.
16/08/2018 ).
Η Ε.Α.Κ.Π. στην βάση των προβλημάτων που
καταγράφηκαν κατά την διάρκεια της κατάσβεσης της πυρκαγιάς σε βάρος των
συναδέλφων και της απαράδεκτης αντιμετώπισης που έτυχαν από τον συγκεκριμένο
παράγοντα, είχε καταθέσει προς συζήτηση στο προεδρείο εκτός των θεμάτων της
Η.Δ. και δύο σχετικά προ Η.Δ. θέματα. ( βλ. site eakp.gr Ανακοίνωση – Πρόταση
Ε.Α.Κ.Π. της 21/08/2018 )
Αρχαίο Θέατρο της Ερέτριας. Ανοίγει ύστερα από 40 χρόνια με τρεις παραστάσεις τον Σεπτέμβριο
Με Αισχύλο, Σοφοκλή και Ευρυπίδη ανοίγει τις πύλες
του, ύστερα από τέσσερις δεκαετίας, το Αρχαίο Θέατρο της Ερέτριας από 21 έως 23
Σεπτεμβρίου 2018.
Οι εργασίες αναστήλωσης του εμβληματικού θεάτρου, η
πρώτη οικοδομική φάση του οποίου χρονολογείται στο τελευταίο τρίτο του 4ου
αιώνα π.Χ., πραγματοποιούνται ήδη, με τη χρηματοδότηση της Περιφέρειας Στερεάς
Ελλάδας.
Πρόκειται για ένα πιλοτικό Φεστιβάλ Αρχαίου
δράματος στη Στερεά Ελλάδα, καρπός μιας συνεργασίας ανάμεσα στον Δήμο Ερέτριας
και το Κέντρο Κλασικού Δράματος και Θεάματος του Παντείου Πανεπιστημίου.
Θα παρουσιαστούν έργα και των τριών αρχαίων
τραγικών Αισχύλου, Σοφοκλή και Ευρυπίδη.
– Οι «Πέρσες» του Αισχύλου από το Κέντρο Κλασικού
Δράματος και Θεάματος του Παντείου σε μετάφραση και σκηνοθεσία Γιάγκου
Ανδρεάδη.
-Ο «Οιδίποδας Τύραννος» του Σοφοκλή με σύμπραξη της
εταιρείας «Λάιος» της Θήβας και του συλλόγου «Δήλια Δρώμενα» της Τανάγρας σε
μετάφραση Μίνωα Βολανάκη και σκηνοθεσία Θανάση Αντωνίου και τέλος
-Η «Ελένη» του Ευριπίδη του Θεάτρου Χαλκίδας σε
μετάφραση Δημήτρη Δημητριάδη και σκηνοθεσία Γιάννη Κατσάνου.
Μαυρίκος κατά παλαιού Χατζηγιαννάκη
ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ
– ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
Πέρασε όλο το
καλοκαίρι χωρίς να έχει ληφθεί ακόμη η πολυπόθητη άδεια επαναλειτουργίας του
ακτινολογικού μηχανήματος, στο περιφερειακό ιατρείο Σκύρου.
Ο κύριος
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης, ( πρώην δήμαρχος) ο οποίος έχει οριστεί υπεύθυνος από
το Δήμο για θέματα υγείας, αντί να τον απασχολούν τα καθήκοντά του αυτά, λόγω
της ολιγωρίας του εξαναγκάζει και ταλαιπωρεί πολλούς συμπατριώτες μας, κυρίως
μεγάλης ηλικίας να καταφεύγουν για μια απλή ακτινογραφία, σε νοσοκομεία Κύμης,
Χαλκίδας η ακόμη και των Αθηνών.
Το ενδιαφέρον
του επίσης θα έπρεπε να στραφεί στην επάνδρωση του Ιατρείου με το αναγκαίο
ιατρικό προσωπικό.
Εκείνον όμως
τον απασχολούν προφανώς άλλα θέματα.
Ένα από τα
προσφιλή του είναι οι σφυγμομετρήσεις που κάνει περιφερόμενος σε όλη τη Σκύρο
για να διαπιστώσει ο ίδιος τι ‘’κουκιά’’ συγκεντρώνει κάθε υποψήφιος δήμαρχος,
ώστε να κάνει από τώρα και τις αναγκαίες ‘’διορθώσεις.’’
Θα του
συνιστούσα λοιπόν να ασχοληθεί με τα καθήκοντά του και να μας αφήσει ήσυχους
(όλους τους υποψήφιους που έχουμε δηλώσει μέχρι τώρα συμμετοχή) να
αναμετρηθούμε με αξιοπρέπεια και με σεβασμό ο ένας απέναντι στον άλλο, διότι
δεν είμαστε εχθροί, αλλά πολιτικοί αντίπαλοι και ο σκοπός μας είναι κοινός αυτή
τη φορά, που δεν είναι άλλος απ την πρόοδο του τόπου μας.
Ο κόσμος θα
μας κρίνει ανεπηρέαστα, χωρίς εκβιασμούς και παραπληροφόρηση.
Αυτά
τελείωσαν. Αν θέλετε εσείς, ή ο γιός σας όπως φημολογείται, να αναμετρηθούμε
έντιμα στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
Τόσο απλά!
Οι δυναστείες
όμως που ονειρεύεστε είναι απολιθώματα του παρελθόντος.
Νικόλαος
Μαυρίκος
Επικεφαλής
μείζονος αντιπολίτευσης
Δήμου Σκύρου
Είκοσι μήνες και το πρόβλημα των κατολισθήσεων παραμένει στον οικισμό της Χιλής.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
Αλιβέρι 25 Αυγούστου 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παρά τις
συνεχείς, έγγραφες παρεμβάσεις του Εξωραϊστικού και Αλιευτικού Συλλόγου Χιλής
από τις αρχές Γενάρη του 2017, παρά το γεγονός ότι τόσο η Περιφέρεια όσο και η
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας με έγγραφά τους απάντησαν ότι δεν έχουν
αρμοδιότητα επέμβασης και αποκατάστασης της εν λόγω βλάβης και ότι είναι
αρμοδιότητα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου, αλλά μπορούν να συνδράμουν αν τους
ζητηθεί, παρά το γεγονός ότι πριν ένα χρόνο η Γενική Γραμματεία του Υπουργείου
Εσωτερικών τους υπενθυμίζει ότι πρέπει το πρόβλημα να λυθεί, το μόνο που έκαναν
ήταν να τοποθετήσουν προειδοποιητικές πινακίδες.
Ένα
χρόνο πριν η Τεχνική Υπηρεσία με έγγραφό της, ενημέρωσε το Σύλλογο ότι ζητά από
τους αντιδημάρχους Κύμης και Κονιστρών να συνδράμουν με μηχανήματα και εργατοτεχνικό
προσωπικό για την αντιμετώπιση του προβλήματος, γιατί η ίδια δε διαθέτει.
Αλήθεια,
τι έγινε από τότε; Ποιες ενέργειες έκαναν οι εν λόγω αντιδήμαρχοι που δήλωναν
στο Σύλλογο ότι … από Δευτέρα θα πάει σπαστήρας και θα λυθεί το πρόβλημα; Έστειλαν
μηχανήματα ή όχι και γιατί δεν έστειλαν; Τι θα συμβεί σε περίπτωση ατυχήματος;
Αρκούν οι πινακίδες για να μην πέσουν οι βράχοι και να μην θρηνήσουμε θύματα ή
άλλα δυσάρεστα;
Και πάμε
τώρα στο δια ταύτα.
Σπίτια
και περαστικοί κινδυνεύουν. Κομμάτια βράχων πέφτουν καθημερινά. Είναι ο
μοναδικός δρόμος του οικισμού από και προς την Κύμη. Ένα μεγάλο κομμάτι βράχου
είναι έτοιμο να αποκολληθεί και να πέσει. Οι βράχοι παραμένουν ακόμα στο
οδόστρωμα και καθιστούν δύσκολη τη διάβαση. Ο χειμώνας πλησιάζει και οι
καιρικές συνθήκες θα επιδεινώσουν το πρόβλημα.
Η
Δημοτική Αρχή έχει ακεραία την ευθύνη για τη μη επίλυση του προβλήματος εδώ και
είκοσι μήνες και φυσικά θα έχει αποκλειστικά την ευθύνη αν κάτι δυσάρεστο
συμβεί, που με όλη μας την ψυχή απευχόμαστε. Φτάνει ο εφησυχασμός και οι
σκοπιμότητες. Φτάνει η απραξία και οι προεκλογικές ενέργειες. Φτάνει ο
διαχωρισμός των δημοτών σε «δικούς μας» και σε «άλλους». Δείτε και λύστε τα
προβλήματα των δημοτών, έστω στο τελευταίο αυτό διάστημα που είστε στη διοίκηση
του Δήμου.
ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








