Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ




Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο!
Εύχομαι το 2017 οι ανακοινώσεις του Σύριζα Κύμης-Αλιβερίου,όσον αφορά το δρόμο στη θέση «Πούρη Ρέμα»,να γίνονται δίχως ανακρίβειες.
Κύριοι του Σύριζα, με ανακοίνωση σας στις 15/7/16 στο site «Λάλα το» αναφέρετε πως τρεις υποψήφιοι της «Συμπολιτείας» έκλεισαν το δρόμο, πράγμα ψευδές διότι ουδέποτε υπήρξα υποψήφιος!
Αργότερα, στις 24/11/16 με ανακοίνωση σας στο site που προανέφερα εξακολουθείτε να διαδίδετε ανακρίβειες και σαν να μην έφτανε αυτό, συνοδεύετε το κείμενο σας με φωτογραφία του κτήματος μου (εκτός και αν το κτήμα μου είναι δρόμος) με αποτέλεσμα να στοχοποιείτε εμένα.
Επίσης, ισχυρίζεστε πως ο συγκεκριμένος δρόμος λειτουργούσε από τότε που έγινε το χωριό. Θα ήθελα πολύ να μου φέρετε έστω μία αεροφωτογραφία του δρόμου τη χρονική περίοδο που λέτε πως λειτουργούσε. Αν σας βάζω δύσκολα, με μία αεροφωτογραφία από το 2010 θα είμαι ευχαριστημένος!
Αξίζει να αναφερθεί πως τον δρόμο αυτό (40 μέτρα εώς το κτήμα μου) με απόφαση της (αρ.πρωτ.288/12-8-16) η Πολεοδομία τον έκρινε αυθαίρετο και πως πρέπει να κατεδαφιστεί καθώς παράνομα έκλεισαν τα ρέματα. Δεν βλέπω να το αναφέρετε πουθενά αυτό. Εκτός εάν για εσάς είναι νόμιμο να κλείνονται ρέματα!
Ανησυχείτε για τους συμπολίτες μου που αδυνατούν να πάνε σπίτια τους με το αυτοκίνητο τους και ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτούς ασθενοφόρο. Γνωρίζετε όμως πως τρεις συμπολίτες μου και ο πρόεδρος του Μονοδρίου δεν αφήνουν να γίνει ο κάθετος δρόμος που είχε συμφωνηθεί για να μπορέσουν και άλλοι συμπολίτες μου να πηγαίνουν στο σπίτι τους με το αυτοκίνητο τους? Για αυτούς δεν ανησυχείτε? Εκτός και αν η πρόσβαση του ασθενοφόρου είναι δικαίωμα μερικών!
Τέλος, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για την αναφορά σας στον λαχανόκηπο μου. Επιτρέψτε μου όμως να σας διορθώσω, φύτεψα σέσκουλα και όχι μαρούλια όπως λανθασμένα είπατε.
Με λύπη μου,να σας ενημερώσω πως δεν θα μπορέσω να στείλω στο Δήμο μερικά από τα λαχανικά μου διότι έχω σκοπό όταν γίνουν με το καλό να στείλω σε εσάς και στα κεντρικά του Σύριζα.

Με εκτίμηση,

Νικόλαος Κατσούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου