Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018
Σταμάτα Γέροντα,όλα αυτά που μου λες δεν είναι παραμύθι!
'Αγιος Πορφύριος
|
Μια μέρα
ήταν ξαπλωμένος μέσα στην παράγκα και ένας ηλεκτρολόγος έφτιαχνε ηλεκτρικά σ'
αυτήν .Εξω περίμενε πολύς κόσμος να πάρει την ευχή του και τις συμβουλές του
.Σε μια στιγμή ρωτά ο ηλεκτρολόγος τον γέροντα:
- Καλά γέροντα τι θέλει όλος αυτός ο κόσμος που
περιμένει απ' έξω από ένα γέροντα σαν και σένα;
- 'Ε να,έρχεται ένας ένας εδώ και τους λέω ένα
παραμύθι και φεύγουν .
- Μα καλά τόσο βλάκες είναι όλοι αυτοί που
περιμένουν για να τους πεις ένα παραμύθι και να φύγουν;
- Ε, επειδή τους λες ότι είναι όλοι αυτοί βλάκες θα
σου πω κι εσένα ένα παραμύθι.
Και άρχισε ο παππούλης να του λέει όλα τα
οικογενειακά του και τα ελαττώματά του οπότε ξαφνιασμένος ο ηλεκτρολόγος από
τις αποκαλύψεις που του έκανε άρχισε να φωνάζει.
-Σταμάτα γέροντα.Σταμάτα γιατί όλα αυτά που μου λες
εμένα δεν είναι παραμύθι
-'Ε τότε ,του λέει ο παππούλης , σταμάτα να ρωτάς
και να είσαι περίεργος και κοίτα τα ηλεκτρικά σου , αφήνοντάς τον κατάπληκτο.
Η ΝΟΔΕ Εύβοιας για «το τέλος των μνημονίων»
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο πολυμήχανος, στην εξαπάτηση των Ελλήνων,
πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από το τσούρμο του, επέλεξε τον κατάλληλο τόπο για
ν’ αναγγείλει, με διθυραμβικό τρόπο, το τέλος της φθηνής χρηματοδότησης της
χώρας, υπό τον κραυγαλέο τίτλο «το τέλος των μνημονίων».
Μπορεί, βέβαια, η καταστροφική του ανικανότητα, που
κόστισε στον Ελληνικό λαό την απώλεια τόσων συνανθρώπων μας, να του στέρησε τη
δυνατότητα να εμφανισθεί πασιχαρής σε κάποια εμβληματική θέση της Αττικής γης,
που ακόμη καπνίζει. Δεν του στέρησε όμως την πρόθεση ν’ αποκρύψει, ότι το 3ο
μνημόνιο ήταν άμεση συνέπεια και αποτέλεσμα της τυχοδιωκτικής πολιτικής που
εφάρμοσε, συνεπικουρούμενος από τον, «με τα πουκάμισα έξω», καταστροφέα της
ελληνικής οικονομίας, που επιβάρυνε τον ελληνικό λαό με περαιτέρω υποχρεώσεις,
ύψους 85-200 δις ευρώ, κατά τον επικεφαλής του ESM.
Δημοτική Ενωτική Πρωτοβουλία: Άφαντο το Σχέδιο, "Ο Θεός να μας φυλάει"!!!
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
Αλιβέρι 22 Αυγούστου 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από τις
2-8-2018 ζητήσαμε εγγράφως από την Πολιτική Προστασία του Δήμου Κύμης
Αλιβερίου, το Σχέδιο που έχει εκπονήσει για ακραία φαινόμενα και κυρίως τις
πυρκαγιές, εν όψει της θερινής περιόδου.
Όχι μόνο
δε λάβαμε καμία απάντηση και κανένα Σχέδιο, (αναμενόμενο άλλωστε για εμάς αφού
είναι το 19ο έγγραφο που στέλνουμε για διάφορα σοβαρά θέματα και έχουμε πάρει
μία μόνο απάντηση, από τη ΔΕΥΑΚΑ γενικόλογη και αόριστη), αλλά αντιθέτως είδαμε
μια απάντηση στα Τοπικά Μέσα Ενημέρωσης και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, που
υπογράφεται ως «Πολιτική Προστασία Δήμου Κύμης-Αλιβερίου» (δεν υπάρχει
υπεύθυνος;), που καμία σχέση δεν έχει με την ύπαρξη Σχεδίου όπως επιβάλλει η
ασφάλεια του Δήμου και των δημοτών σε μια τέτοια περίπτωση.
Και ενώ
δέχεται ότι: «Η ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας είναι να ενημερώνει τους
πολίτες, να εκπονεί ολοκληρωμένα σχέδια αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών, να
συντονίζει εθελοντές και άλλες οργανώσεις για την πρόληψη επικίνδυνων
καταστάσεων (πυρκαγιές, πλημμύρες κτλ),να συνδράμει σε δράσεις καθαρισμών σε
δύσκολα σημεία, να υποστηρίζει την Π.Υ με διάφορα μηχανήματα έργου ώστε να
διευκολύνει το έργο της…», κανένα τέτοιο σχέδιο δεν παρουσιάζει στη συνέχεια.
Αντιθέτως, κατά τη γνωστή και προσφιλή μέθοδό της η Δημοτική Αρχή,
μεταφέρει τις ευθύνες στους αδιάφορους δημότες που δεν καθαρίζουν τα οικόπεδά
τους (λες και δεν μπορεί να τα καθαρίσει και να βεβαιώσει την οφειλή τους στη
Δ.Ο.Υ.), στην Πυροσβεστική και στην Αστυνομία. Δεν λέει αν καθάρισε τους
αγροτικούς δρόμους που δεν μπορούν να περάσουν τα οχήματα της πυροσβεστικής, αν
συνεργάζεται με τους εθελοντές ή απαξιεί να μιλήσει με κάποιους από αυτούς, αν
παρέχει τον απαιτούμενο εξοπλισμό, αν υπάρχουν υπεύθυνα άτομα στις Τοπικές
Κοινότητες, αν έχουν καταγραφεί οι ιδιώτες με μηχανήματα και υδροφόρες και
ποιος τους συντονίζει, και πολλά άλλα. Αντιθέτως παραπέμπει για γενικές οδηγίες
στο site του Δήμου.
Και σε
αυτόν τον τομέα λοιπόν, γενικότητες, αδυναμίες, προχειρότητες, αποφάσεις και
ενέργειες της στιγμής. Άλλωστε το έχουμε πολλάκις διαπιστώσει. Και με τα χιόνια
το 2016 αλλά και με τις πυρκαγιές, όπως αυτή στον Άγιο Γεώργιο απ’ όπου και η
φωτογραφία. Παραλίγο να καεί το χωριό και ο αρμόδιος τότε της Πολιτικής
Προστασίας, στις εκκλήσεις μας, έλεγε «τι θέλετε να σας κάνω». Σωστά έλεγε
γιατί τίποτα δεν είναι ικανοί να κάνουν. Ο Θεός να μας φυλάει.
ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Τρίτη 21 Αυγούστου 2018
Δήλωση Πρατσόλη για την έξοδο από τα Μνημόνια
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Χαλκίδα,
21/08/2018
Ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Εύβοιας
Αναστάσιος (Τάσος) Πρατσόλης, σε χθεσινή (20/08/2018) συνέντευξή του στο STAR
Κεντρικής Ελλάδος, τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Σήμερα είναι μια ιστορική μέρα
για τη χώρα και το λαό μας. Όμως ακριβώς
αυτή τη μέρα δεν πρέπει και δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τις πολιτικές που
οδήγησαν τη χώρα στα μνημόνια, στη χρεωκοπία και στην κοινωνική κατάρρευση.
Αυτές οι πολιτικές έχουν ονοματεπώνυμο: ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Γι’ αυτό δεν πρέπει να
γυρίσουμε σ’ αυτό το καθεστώς διαπλοκής και διαφθοράς, αλλά να βαδίσουμε στο
μέλλον με σιγουριά, όραμα και ελπίδα!»
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ανακοίνωση Πρόταση της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης Πυροσβεστών Στερεάς Ελλάδας
Για συζήτηση δύο ( 2 ) προ ημερήσιας διάταξης
θεμάτων
στο διοικητικό συμβούλιο της 22ας Αυγούστου
Συνάδελφοι του προεδρείου της Ε.Υ.Π.Σ. Περ/ρειας
Στερεάς Ελλάδας.
Η Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Πυροσβεστών Στερεάς
Ελλάδας λόγω της απουσίας σχετικών θεμάτων στην ημερήσια διάταξη της
συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου που συγκαλέσατε και που θα διεξαχθεί την
Τετάρτη στις 22 Αυγούστου 2018, υποβάλλει την παρακάτω πρόταση για συζήτηση δύο
( 2 ) θεμάτων προ ημερήσιας διάταξης, σχετικά με:
Τα
προβλήματα που αντιμετώπισαν συνάδελφοι μας από την περιφέρεια μας και από άλλες
περιοχές της χώρας κατά την εκτέλεση του κατασβεστικού τους έργου, στην
μεγάλη καταστροφική πυρκαγιά στα Ψαχνά Εύβοιας.
Την
προσβλητική αλλά και συκοφαντική επίθεση που δέχτηκαν από υπηρεσιακό παράγοντα
μέσω αναρτήσεων σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook ), κυρίως συνάδελφοι
από την περιφέρεια Θεσσαλίας, με αφορμή την διαμαρτυρία τους για την ελλιπή
μέριμνα. Επίθεση που προκάλεσε άδικα και αναίτια κοινωνικό αυτοματισμό μερίδας
κατοίκων της περιοχής, σε βάρος των διαμαρτυρόμενων συναδέλφων, με απαξιωτικά
για τον επαγγελματισμό τους και την αξιοπρέπεια τους σχόλια μέσω σχετικών
αναρτήσεων, γεγονός μάλιστα που έτυχε σχετικής αποδοχής και από συνδικαλιστικά
όργανα της Ένωσης μας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)







