Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ ΣΤΟ ΑΛΙΒΕΡΙ


Αλιβέρι, 17 Σεπτεμβρίου 2013
ΠΡΟΣ:
Δήμαρχο Κύμης Αλιβερίου
Πρόεδρο και Δημοτικούς Συμβούλους Κύμης Αλιβερίου
Πρόεδρο και μέλη Δημοτικής Κοινότητας Αλιβερίου
Δασαρχείο Αλιβερίου
Πολεοδομία Κύμης
Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Ευβοίας

Κυρίες/οι

Τις τελευταίες μέρες από τους κατοίκους του Αλιβερίου εκφράζεται έντονη αγανάκτηση και ανησυχία, από την πρόθεση της Δημοτικής Αρχής, να δημιουργήσει επίσημο καταυλισμό τσιγγάνων (Ρομά) στο Αλιβέρι στη θέση Στενό στο παλιό λατομείο, ενδεχομένως σε δασική έκταση.
Οι πληροφορίες λένε ότι η δημιουργία παράνομου καταυλισμού για εγκατάσταση τσιγγάνων στο χώρο αυτό έχει προαποφασιστεί και σχεδιαστεί προ πολλού, αφού από πέρυσι προετοιμάζεται και η φοίτηση των τσιγγανόπουλων σε ένα από τα δύο δημοτικά σχολεία Αλιβερίου. Πιθανολογείται στο Β΄Δημοτικό σχολείο Αλιβερίου.
Αν τελικά αυτό επιβεβαιωθεί, τότε θα μιλάμε για προσχεδιασμένη και μεθοδευμένη, κρυφή από την κοινωνία του Αλιβερίου επιχείρηση εγκατάστασης τσιγγάνων σε παράνομο καταυλισμό, με ‘’δήθεν» πρόσχημα την επίκληση της προστασίας των δικαιωμάτων των Ρομά κλπ.
Ήδη οι κάτοικοι της περιοχής του Στενού και του σκουπιδότοπου έφεραν τις πρώτες αντιδράσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο, οι οποίες απ΄ ότι φαίνεται δεν εισακούγονται.
Η πρόθεση αυτή όμως σε καμία περίπτωση δεν βρίσκει σύμφωνους και τους υπόλοιπους κατοίκους του Αλιβερίου, γιαυτό με την ίδια φωνή θέλουμε να ενώσουμε και τις δικές μας, με την ελπίδα ότι θα ευαισθητοποιηθείτε και δεν θα διαπράξετε το μέγα λάθος να πάρετε  απόφαση η οποία θα οδηγήσει σε αδιέξοδο και περαιτέρω διόγκωση του προβλήματος, δημιουργώντας γκέτο και παράνομο καταυλισμό μέσα στο Αλιβέρι, με απρόβλεπτες καταστάσεις παραβατικότητας, φαινόμενα ρατσιστικών αντιδράσεων κ.α.  
Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στη δημιουργία καταυλισμού τσιγγάνων στο Αλιβέρι.
Σας επισημαίνουμε ότι για  την περιοχή αυτή οι προηγούμενες δημοτικές αρχές είχαν δαπανήσει σοβαρότατα ποσά για να κατασκευάσουν υποδομές που ο τόπος μας έχει ανάγκη και οι προεκλογικές υποσχέσεις και δεσμεύσεις σας προς τους πολίτες του Αλιβερίου ήταν εντελώς διαφορετικές.
Ο Δήμος εκμεταλλεύεται τον χώρο του νταμαριού

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΒΟΛΗ.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΜΕΛΗ
Μόνο παντελώς άσχετος νέος δήμαρχος δεν θα είχε αντιληφθεί ότι το σχέδιο του προϋπολογισμού δεν μπορείς να το συζητήσεις στην οικονομική επιτροπή μαζί με άλλα είκοσι θέματα. Το σχέδιο του προϋπολογισμού μόνο για την ανάγνωσή του χρειάζεται τουλάχιστον δύο ώρες. Άσε που για να μπορούν να το συζητήσουν τα μέλη της οικονομικής επιτροπής πρέπει να το έχουν στα χέρια τους τουλάχιστον τρεις μέρες πριν. Φυσικά αναβλήθηκε η συζήτηση για την Δευτέρα τις 23 Σεπτεμβρίου 2013. Αρκεί βέβαια να είχε δοθεί από απόψε ή έστω έως αύριο το μεσημέρι στα μέλη της  οικονομικής επιτροπής μαζί με όλα τα στοιχεία που πρέπει να το συνοδεύουν: Κατάσταση οφειλών με αναλυτική αναγραφή των ονομάτων στους οποίους χρωστάει ο δήμος, δεδομένου ότι οι οφειλές εμπεριέχονται στον προϋπολογισμό, αναλυτική ανάπτυξη του χρηματικού υπολοίπου, δηλαδή πόσα προέρχονται από ΣΑΤΑ που δεν δαπανήθηκε, πόσα αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες χρηματοδοτήσεις για συγκεκριμένα έργα (έκτακτα ειδικευμένα) κ.ο.κ. 
Ελπίζουμε αύριο να είναι όλα έτοιμα για να μην  υπάρξει και νέα αναβολή!!!


ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΑΛΙΒΕΡΙ -ΕΥΒΟΙΑΣ
 (Αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ 2013-2014
Η Ακαδημία των Πολιτών Αλιβερίου ανακοινώνει την έναρξη των εγγραφών στα Ανοιχτά Λαϊκά Πανεπιστήμια για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2013-2014.

Η Ακαδημία αποτελεί έναν πανελλήνιο θεσμό, που αποσκοπεί στην ενδυνάμωση των Πολιτών στο γνωστικό τομέα με την παροχή ποιοτικής, βιωματικής εκπαίδευσης, ενώ  παράλληλα τους εμπλέκει σε πολιτιστικές και φιλανθρωπικές δράσεις, ώστε να ενισχύσει το κοινωνικό κεφάλαιο της περιοχής και να εγκαθιδρύσει την αλληλεγγύη.

* Τα έσοδα χρησιμοποιούνται για την ίδρυση Ακαδημιών σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.

Πρωτοποριακά είναι τα Προγράμματα Σπουδών, τα οποία για το χειμερινό εξάμηνο περιλαμβάνουν τέσσερα επίπεδα:

1)    Γενική Θεατρολογία, Θεατρικό Παιχνίδι, Δραματοθεραπεία, Ψυχόδραμα και Ψυχανάλυση, για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και βιωματικές εμπειρίες στα παραπάνω αντικείμενα. (ΔΕΚΑ  τρίωρες εβδομαδιαίες συναντήσεις)
Το κόστος για το παραπάνω πρόγραμμα είναι 50 ευρώ και δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης
Οι κοινωνικές συζητήσεις θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στην αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων του Γυμνασίου Αλιβερίου και ώρες: 05.00΄ έως 08.00΄ μ.μ.

2)    Εξειδικευμένη Θεατρολογία, Θεατρικό Παιχνίδι, Δραματοθεραπεία, Ψυχόδραμα και Ψυχανάλυση – Εφαρμογές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΔΕΚΑ τρίωρες εβδομαδιαίες συναντήσεις και ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΩΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ).
Οι δέκα in vivo κοινωνικές συζητήσεις είναι κοινές με το 1ο Επίπεδο, δηλ. θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στην αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων του Γυμνασίου Αλιβερίου και ώρες: 05.00΄ έως 08.00 μ.μ. Όσον αφορά τις πέντε διαδικτυακές συναντήσεις, οι συμμετέχοντες θα παρακολουθούν σε διαδικτυακή πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.

"TO ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ" ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ

Ο Δήμος Καρύστου πιστός στις εξαγγελίες του για την προσπάθεια εξαγωγής προϊόντων του τόπου μας, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου ΟΠΕ Α.Ε., σας προσκαλούν στην ημερίδα με θέμα «Το Διεθνές Εμπόριο και οι δυνατότητες εξαγωγής τοπικών προϊόντων» που θα πραγματοποιηθεί τη Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου και ώρα 11:00 π.μ., στο Γιοκάλειο Ίδρυμα Καρύστου.
Κύριο στόχος μας για τη διοργάνωση αυτής της ημερίδας είναι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων των επιχειρήσεων του Δήμου Καρύστου σε θέματα εξαγωγών, ώστε να αποτελέσουν το βασικό μοχλό ανάπτυξης τους καθώς και η ανάπτυξη των εργαλείων εξαγωγής των τοπικών προϊόντων.


ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΝΟΗΤΕ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΕ;

Στην ιστοσελίδα  ENFO. GR δημοσιεύθηκε το παρακάτω κείμενο το οποίο κάνει τον γύρω του διαδικτύου από χθες. Γράφτηκε από τον νεαρό δημοσιογράφο Ιάσωνα Καντά και αξίζει να το σκεφθούμε πολύ μετά το διάβασμα!!!

Το κατάλαβες ανόητε νοικοκυραίε; Σήμερα που ξύπνησες στο νοικοκυρεμένο σου σπίτι, θυμήθηκες να ξεπλύνεις τα αίματα απ’ τα χέρια σου; Τα αίματα ενός παιδιού γύρω στα 30 που το έλεγαν Παύλο Φύσσα; Τα αίματα ενός παιδιού που θα μπορούσε να είναι το δικό σου, να το 'χει το όνομά σου. Τα αίματα μιας κοινωνίας που άνοιξε διάπλατα τις πύλες της στον φασισμό και τα ανθρωπόμορφα κτήνη που τον εκπροσωπούν.
Το κατάλαβες ηλίθιε τιμωρέ του σάπιου πολιτικού συστήματος; Ο πέλεκυς της τιμωρίας που θεώρησες ότι έριξες στην κάλπη, πέφτει τώρα πάνω στον αυχένα σου κι έχει το πρόσωπο του φόβου και της σιωπής. Βέβαια! Τι πιο εύκολο από το να τιμωρήσεις τους κλέφτες που τα έφαγαν, αναθέτοντας σε μία συμμορία τη βρώμικη δουλειά και καθήμενος εσύ με σταυρωμένα χέρια. Βρέθηκε ο ένοχος, βρέθηκε κι ο «τίμιος», μπουκωμένος στεροειδή, τιμωρός του, κι εσύ ησύχασες, λυτρώθηκες κι άραξες να δεις στην τηλεόραση το δράμα να ξεδιπλώνεται. Μόνο που ξέχασες πολίτη – τιμωρέ της πλάκας, πως η συμμορία κάθε άλλο παρά να τιμωρήσει το σύστημα επιδιώκει. Η συμμορία θα βρίσκεται στην πόρτα σου σε χρόνο μηδέν, να σου ζητά τον λόγο για κάθε τι διαφορετικό που σε ορίζει.
Το κατάλαβες γελοίε Ελληνάρα; Εσύ που επέλεξες στα εύκολα τους εχθρούς σου, τους ενόχους, τους βάρβαρους, τους ξένους που σου κλέβουν τις δουλειές. Εσύ που κρυφογέλασες σαν άκουσες για μία Μανωλάδα, για ένα Πέραμα και για πολλά ακόμη σκοτεινά κι ανήκουστα «τυχαία» περιστατικά που νόμιζες πως δεν σε αγγίζουν εσένα τον αγνό Έλληνα.

Κι όμως… Το κτήνος που έθρεψες αθώε νοικοκυραίε, δεν θα χορτάσει με το αίμα των απίστων και των αλλοδαπών. Πολύ σύντομα θα ξερογλειφτεί και για το αίμα οποιουδήποτε τολμήσει να αντισταθεί, να διαφωνήσει, να μιλήσει, να τραγουδήσει… Πολύ σύντομα θα μυρίσει και το δικό σου αίμα.

Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΑΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΙΨΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

Ο ΠΑΥΛΟΣ ΦΥΣΣΑΣ (KILLAH P) ΡΑΠΕΡ ΜΕ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΣ ΤΟΥ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ


ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ 

ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.

Για τρίτη συνεχή χρονιά στον Δήμο Κύμης Αλιβερίου δεν συντάσσονται και δεν συζητούνται οι τριμηνιαίες εκθέσεις της οικονομικής επιτροπής για τα αποτελέσματα της  εκτέλεσης του προϋπολογισμού. Οι  εκθέσεις αυτές συντάσσονται ανά τρίμηνο και είναι υποχρεωτικές. Με τη συζήτησή τους στο δημοτικό συμβούλιο οι σύμβουλοι ενημερώνονται  για τα έσοδα και τα έξοδα του δήμου ανά κωδικό  και έχουν εικόνα για την εξέλιξη των οικονομικών του δήμου. Είναι μία διαδικασία λογοδοσίας και διαφάνειας.
Πέρσι αναγκάστηκε ο Δήμαρχος να φέρει τις εκθέσεις όλες μαζί  στο τέλος του χρόνου. Καμία σχέση δεν έχει αυτή η ενέργεια με το πραγματικό σκοπό των τριμηνιαίων εκθέσεων. Δεν εξυπηρετεί τη διαφάνεια αλλά αποτελεί καμουφλάζ και δείχνει ότι αποφεύγει την λογοδοσία όπως ο διάβολος το λιβάνι. Το ίδιο μπορεί να κάνει και φέτος.

Είναι απορίας άξιο ότι επί τρία χρόνια κανείς δεν απαίτησε την εφαρμογή του νόμου και κυρίως την εφαρμογή μίας από τις σημαντικότερες λειτουργίες του δημοτικού συμβουλίου, τον πολιτικό έλεγχο της οικονομικής διαχείρισης.  Εκείνοι που όφειλαν να έχουν επιβάλλει την διαφάνεια και την εφαρμογή της λογοδοσίας με κάθε τρόπο  δεν το έπραξαν και όσοι το επιχείρησαν βρήκαν τείχος αδιαφορίας από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.  Ας το πράξουν την ύστατη στιγμή καλώντας τον αρμόδιο εισαγγελέα να ασκήσει ποινική δίωξη για παράβαση καθήκοντος καταρχήν στους αρμόδιους υπαλλήλους της οικονομικής υπηρεσίας που δεν έχει συντάξει τις εκθέσεις και στον Δήμαρχο και Πρόεδρο της οικονομικής επιτροπής που δεν εισηγείται ανά τρίμηνο τις εκθέσεις ή που δεν μερίμνησε έτσι ώστε η οικονομική υπηρεσία του δήμου να εφαρμόσει τον νόμο. Οφείλουν να το κάνουν για να μπορούν αύριο να κοιτάνε τους δημότες στα μάτια. Εάν δεν το κάνουν είναι συνένοχοι  στην συγκάλυψη, την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του δημοτικού χρήματος.
ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ Β΄ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ. ΤΟΥ  ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!