Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ


Σε μερικούς μήνες ολοκληρώνεται η θητεία της πρώτης δημοτικής αρχής του δήμου Κύμης-Αλιβερίου. Όλοι οι δημότες πλέον γνωρίζουν και αξιολογούν τα πεπραγμένα ή μη πεπραγμένα της δημοτικής αρχής, άσχετα από το αν στήριξαν το εγχείρημα του Καλλικράτη ή ποιο συνδυασμό ψήφισαν στις εκλογές του 2010.
Η έλλειψη οράματος, η αδιαφάνεια, ο αυταρχισμός, η συναλλαγή με τα συμφέροντα και τους κάθε λογής ημέτερους, η οικογενειοκρατία και οι ψεύτικες υποσχέσεις, αποτέλεσαν τους κανόνες λειτουργίας της.
Ο δήμαρχος και η παράταξή του, αφού πρώτα εξαπάτησαν τους δημότες – ψηφοφόρους υποσχόμενοι όλα σε όλους, επιδόθηκαν σε μια μίζερη διαχείριση των προβλημάτων του τόπου μας, χωρίς όραμα και σχέδιο, σε συναλλαγές, εξυπηρετήσεις- διευθετήσεις, με μεθόδους με τις οποίες για χρόνια πορεύτηκε το πολιτικό σύστημα της χώρας μας, και σε μια άνευ προηγουμένου επικοινωνιακή πολιτική που υποβάθμιζε τα πραγματικά προβλήματα, αγνοώντας στοιχειώδεις αρχές πολιτικής ευπρέπειας και πολιτικού πολιτισμού.

Η πολιτική που ασκείται τα 3 τελευταία χρόνια πρέπει να αλλάξει. Είναι απαίτηση των καιρών, της κοινωνίας και των δημοτών. Πρέπει να πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ στην αδιαφάνεια, το ρουσφέτι και τον αυταρχισμό, που δεν προάγουν την κοινωνική συνοχή και τα συμφέροντα του τόπου μας, ΟΧΙ στην αρχή του ενός ανδρός, που δημιουργεί υποταχτικούς προσκυνητές του.
Χρειαζόμαστε μιαν άλλη πολιτική, με όραμα, σχέδιο και στόχο την ισόρροπη ανάπτυξη. Με νομιμότητα, διαφάνεια, λογοδοσία, χρηστή διοίκηση. Με την άμεση συμμετοχή του πολίτη. Χωρίς διαχωρισμούς και διακρίσεις. Με δημοκρατική λειτουργία και συμμετοχή.        
Αυτή την άλλη πρόταση διακυβέρνησης του δήμου, μετά από έντονο προβληματισμό, μακρύ και επίπονο δημοκρατικό διάλογο, χωρίς τα προαπαιτούμενα, τις προκαταλήψεις και τις ιδεοληψίες του παρελθόντος, αποφασίσαμε να καταθέσουμε στους δημότες του δήμου Κύμης- Αλιβερίου.
Δεν ήταν καθόλου εύκολο αυτό το εγχείρημα. Έπρεπε πρώτα απ’ όλα να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας. Τις αντιπαραθέσεις, τις παραταξιακές και κομματικές καταβολές με τις οποίες πορευτήκαμε τις τελευταίες 10ετίες ως πολίτες αυτής της χώρας. Μας ένωσε όμως η αγάπη και το ενδιαφέρον μας για τον τόπο. Δεν μπορούμε να παραμένουμε απαθείς σε όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.

Έτσι δημιουργήσαμε την παράταξη που φιλοδοξεί να δώσει λύση στα προβλήματα του τόπου μας. Η Συμπολιτεία Πολιτών Δήμου Κύμης - Αλιβερίου, είναι αποτέλεσμα αυτής της έντονης κοινωνικής και πολιτικής διεργασίας. Δεν μας αφορούν και δεν μας ενδιαφέρουν οι κομματικές και παραταξιακές καταβολές κανενός. Είμαστε πέρα και πάνω από κόμματα και ιδεοληψίες.
  Οραματιζόμαστε ένα δήμο
-  που θα λειτουργεί δημοκρατικά, αποκεντρωμένα, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε όλους τους δημότες χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.
-    που θα σχεδιάζει και θα υλοποιεί πολιτικές ανάπτυξης, χωρίς να σπαταλά άσκοπα τους λιγοστούς πια πόρους
-   που θα παρέχει ανταποδοτικές υπηρεσίες και δεν θα πουλάει χάρη στους δημότες.
-    που θα σέβεται το περιβάλλον και την πολιτιστική μας κληρονομιά.
-  που θα δίνει διέξοδο στη δοκιμαζόμενη από την κρίση νεολαία, χωρίς να την κατευθύνει μόνο στα γήπεδα ποδοσφαίρου.
   Και πάνω απ’ όλα χρειαζόμαστε μια δημοτική αρχή που θα υλοποιεί με συνέπεια όλες τις δεσμεύσεις που θα αναληφθούν.
Για να γίνουν όμως όλα αυτά είναι απαραίτητη η μεγαλύτερη και ενεργότερη δυνατή συμμετοχή των δημοτών και ιδιαίτερα της νέας γενιάς.
Για πρώτη φορά στον τόπο μας, ίσως και στην πατρίδα μας, δημιουργούμε πρώτα την παράταξη και μετά επιλέγουμε τον υποψήφιο δήμαρχο, που θα κληθεί μετά τις εκλογές να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της παράταξης. Αυτό δεν θα γίνει στο παρασκήνιο ή σε σκοτεινά πολιτικά ή επιχειρηματικά γραφεία και διαδρόμους, ούτε με συναλλαγές τοπικών συμφερόντων.
Θα είναι γνήσιο αποτέλεσμα δημοκρατικής διαδικασίας και απόφασης. Δηλαδή με άμεση ψηφοφορία.
Έτσι λοιπόν καλούμε όλους όσους συμφωνούν με τις αρχές μας, να γίνουν μέλη της παράταξης, για να σχεδιάσουμε μαζί το μέλλον του τόπου μας και να εκλέξουμε τον υποψήφιο, που θα υλοποιήσει το πρόγραμμα που θα συνδιαμορφώσουμε.
Ιδιαίτερα καλούμε την νεολαία του τόπου μας να ενταχθεί και να συμπορευτεί μαζί μας, σε αυτή την προσπάθεια η οποία τους αφορά.  Να καταθέσει τις απόψεις της και να αγωνιστεί για την υλοποίηση τους.  

Όλοι μαζί στο όραμα για ένα καλύτερο αύριο.

ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ: ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
                                                                                                 9-12-2013

Η νέα παράταξη του δήμου Κύμης-Αλιβερίου είναι πλέον πραγματικότητα. Μετά  από έναν μακρύ, επίπονο και δημοκρατικό διάλογο, την Κυριακή 8-12-2013 ιδρύθηκε η παράταξη ‘Συμπολιτεία Πολιτών Δήμου Κύμης-Αλιβερίου’
Μετά από πρόσκληση της συντονιστικής επιτροπής, εγκρίναμε ομόφωνα την ιδρυτική και πολιτική διακήρυξη.
Στη συγκέντρωσή μας παρεβρέθηκαν, Δημοτικοί Σύμβουλοι, πρώην Δήμαρχοι, πρώην Νομαρχιακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι, Πρόεδροι και μέλη Τοπικών Συμβουλίων, πρώην Πρόεδροι, η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Τραχηλίου, Παραμεριτών, Παρθενίου, Αγ. Λουκά, Αγ. Ιωαννή, Αγ. Γεωργίου, Θαρρουνίων, Κρεμαστού, εκπρόσωποι νεολαίας και πολίτες.
Στη συνάντηση αυτή αναπτύχθηκε ένας υψηλού επιπέδου πολιτικός διάλογος, κατατέθηκαν προτάσεις, για την καλύτερη οργάνωση της παράταξης, την διαμόρφωση του προγράμματος και των θέσεων της παράταξής μας, σε σοβαρά προβλήματα που απασχολούν τον τόπο και τους κατοίκους.
Αποφασίσαμε όπως στις 5-1-2014, σε μια μεγάλη συγκέντρωση να εκλέξουμε δημοκρατικά τον υποψήφιο Δήμαρχο, ο οποίος θα ηγηθεί της παράταξής μας στις εκλογές του 2014. Είναι μια πρωτοποριακή και καινοτόμος δημοκρατική διαδικασία, που όμοια δεν έχει υπάρξει στο παρελθόν στο τόπο μας, ούτε και πιθανότατα στην Ελλάδα.
Εμείς έτσι και αλλιώς, δεν πιστεύουμε σε ‘θεόσταλτους’ ηγέτες ή ‘μεσσίες’, ούτε σε κομματικούς υποψήφιους, οι οποίοι κυβερνούν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν.
Καλούμε όλους τους δημότες, που συμφωνούν με τις αρχές της πολιτικής μας διακήρυξης, να γίνουν μέλη μας και να συμμετάσχουν στην εκλογή του υποψήφιου Δημάρχου, καθώς και στην διαμόρφωση του προγράμματος και των θέσεων της παράταξής μας.

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΥΒΟΙΑΣ. ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ALPHA BANK Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Το διαχωρισμό των υγιών στοιχείων ενεργητικού και παθητικού των συνεταιριστικών τραπεζών Δυτικής Μακεδονίας, Δωδεκανήσου και Ευβοίας και τη μεταφορά τους στην Alpha Bank αποφάσισε η Τράπεζα της Ελλάδος ανακαλώντας ταυτόχρονα την άδεια των τριών πιστωτικών ιδρυμάτων.
Οι τρεις συνεταιριστικές τράπεζες δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα κεφάλαια για την ενίσχυσή τους και μετά «την άπρακτη παρέλευση και των τριών προθεσμιών που είχαν δοθεί για την ανακεφαλαιοποίησή τους» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση της ΤτΕ ανακλήθηκε η άδειά λειτουργίας τους.
Αντιθέτως ικανοποιητικούς συντελεστές κεφαλαιακής επάρκειας διασφάλισαν οι Συνεταιριστικές Τράπεζες Ηπείρου Σερρών και Πελοποννήσου.
Το σύνολο των καταθέσεών των τριών συνεταιριστικών τραπεζών Δυτικής Μακεδονίας, Δωδεκανήσου και Ευβοίας μεταφέρονται στην Alpha Bank της οποίας η προσφορά ήταν η προτιμητέα βάσει της διαγωνιστικής διαδικασίας που ξεκίνησε από την Παρασκευή.
Οι τρεις συνεταιριστικές τίθενται σε ειδική εκκαθάριση από το προϊόν της οποίας θα ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις τρίτων με τη σειρά που ορίζει ο νόμος.
Εκκαθαριστής ορίστηκε η εταιρεία ΕΡΝΣΤ & ΓΙΑΝΓΚ (ΕΛΛΑΣ) Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές Α.Ε. Τα κεφάλαια που είχαν κατατεθεί στους σχετικούς ενδιάμεσους λογαριασμούς για τους σκοπούς της αύξησης κεφαλαίου επιστρέφονται στους δικαιούχους τους.
Οι καταθέσεις όλων των πελατών των τραπεζών αυτών είναι διασφαλισμένες στο ακέραιο και η οργάνωση της μεταφοράς τους στην Alpha Bank έχει ήδη ξεκινήσει.
Η ανακοίνωση της Alpha Bank
Η Alpha Bank ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με την από 8 Δεκεμβρίου 2013 απόφαση της Τραπέζης της Ελλάδος, η οποία ελήφθη μετά την ολοκλήρωση της κατ' άρθρον 63Δ Ν.3601/2007 διαγωνιστικής διαδικασίας, ανακηρύχθηκε ανάδοχος του συνόλου των καταθέσεων των Συνεταιριστικών Τραπεζών Δυτικής Μακεδονίας, Δωδεκανήσου και Ευβοίας. Με την αναδοχή του συνόλου των καταθέσεων από την Alpha Bank διασφαλίζονται πλήρως όλες οι καταθέσεις. H εν λόγω αναδοχή αφορά αποκλειστικά στις καταθέσεις και όχι σε άλλα στοιχεία ενεργητικού ή / και παθητικού των τριών Συνεταιριστικών Τραπεζών.

ΙΔΡΥΘΗΚΕ Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ – ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΕΣ
Εμείς που προερχόμαστε και στηρίξαμε τις δημοτικές παρατάξεις, ‘Πολίτες της Αυτοδιοίκησης’, ‘Δυναμική Πορεία’, ‘Ενεργοί Δημότες’ και ‘Νέοι Ορίζοντες’.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ
Τη δημιουργία μιας ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ με την επωνυμία ‘ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ’
Δεσμευόμαστε για τη συνεργασία με όλους τους Πολίτες του Δήμου μας ώστε με Διαφάνεια, Δημοκρατικές Διαδικασίες, σεβασμό στις Ανθρώπινες Αξίες, με Οικολογική Ευαισθησία και Συνείδηση για την Πολιτιστική μας Κληρονομιά.
Δηλώνουμε ότι σκοπός και στόχος μας είναι το συμφέρον, η ανάπτυξη και η προκοπή του τόπου μας.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Η ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Η τριμελής επιτροπή που αναθέτει τις προμήθειες ανταλλακτικών αυτοκινήτων στον ίδιο Προμηθευτή για όλο αυτόν τον χρόνο, εκείνον που ήθελε να πουλήσει σαν καινούργιο μεταχειρισμένο απορριμματοφόρο, κάνεi πράγματι έλεγχο αγοράς και διαπιστώνει ότι οι τιμές του είναι προσφορότερες; Από πού προκύπτει η ποσότητα και το είδος των ειδών που αγοράζει; Εάν όλα αυτά τα γνωρίζουν έχει καλώς εάν όχι δεν θα πρέπει να αναθέτουν με τόση ευκολία σε όποιον έχει συμφωνήσει να έχει την αποκλειστικότητα στις αγορές. Υπάρχουν και στο Αλιβέρι μαγαζιά. 

ΝΙΚΟΣ ΣΤΟΥΠΗΣ: Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ


Αναδημοσίευση από EVIAKOSMOS

Ισότιμη συνεργασία ή αυτόνομη κάθοδος οι δρόμοι του ΣΥΡΙΖΑ για τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές. Σύμφωνα με όσα δήλωσε την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου ο Περιφερειακός Σύμβουλος Νίκος Στουπής στο ράδιο ΕΥΡΙΠΟΣ 90 FM αυτό που θα καθορίσει την μάχη του ΣΥΡΙΖΑ στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές θα είναι η πολιτική και όχι τα πρόσωπα. Με αφορμή την πρώτη συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ στον πρώην Δήμο Δυστίων και συγκεκριμένα στα Κριεζά την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου ο κ. Στουπής εμφανώς ικανοποιημένος δήλωσε ότι έγινε μία εποικοδομητική κουβέντα που κράτησε περίπου 5 ώρες με ομιλητές τον ίδιο, τον Υπεύθυνο Τοπικής Αυτοδιοίκησης του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Πουλάκη και το δημοτικό σύμβουλο Κύμης-Αλιβερίου Βασίλη Ντόβολη και τους πολίτες να θέτουν ερωτήματα. Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου θα γίνει ανάλογη συνάντηση στον τέως Δήμο Αυλώνος, σε καφενείο στο Αυλωνάρι όπου θα μιλήσει και ο βουλευτής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ, Ευάγγελος Αποστόλου.
Ανάλογες κινήσεις γίνονται στη Βόρεια Εύβοια ενώ στην Κάρυστο είναι διαφορετικά τα πράγματα αφού έχει καταλήξει ο ΣΥΡΙΖΑ στον επικεφαλής του ψηφοδελτίου που θα κατεβάσει και έχουν ήδη ξεκινήσει τον προεκλογικό αγώνα.
Ο κ. Στουπής μίλησε και για το θεσμό του Καλλικράτη θεωρώντας ότι αν και λειτούργησε πιλοτικά αυτά τα χρόνια «μπλόκαρε» την Αυτοδιοίκηση και «αποξένωσε» τον πολίτη από την τοπική αρχή. Ο Καλλικράτης δεν έδωσε αυτά που έπρεπε και θα πρέπει να υπάρξουν μεταρρυθμίσεις δήλωσε κατηγορηματικά

Δ. ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ.


Άρθρο του Δημήτρη Κατσούλη
τ. Δημάρχου Αυλώνος 
Αναδημοσίευση από www.dimitris-katsoulis.blogspot.com 

ΚΡΙΣΙΜΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ  ΔΗΜΟ.
Η πρόταση που διατυπώθηκε από Δημάρχους για την προώθηση νομοθετικής ρύθμισης με την οποία να επιτρέπεται η καταβολή της δαπάνης στην ΔΕΗ για την επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος σε νοικοκυριά που τους έχει διακοπεί λόγω αδυναμίας να πληρώσουν αγγίζει πράγματι το σύνολο της  υπεύθυνης, πολιτικά ώριμης και κοινωνικά ευαίσθητης τοπικής αυτοδιοίκησης.  Η πρόταση των Δημάρχων: Βύρωνα, Νίκου Χαρδαλιά, Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη, Παλαιού Φαλήρου Διονύση Χατζηδάκη και  Καρπενησίου Κώστα Μπακογιάννη συνίσταται στην νομοθετική πρόβλεψη έτσι ώστε το Δημοτικό Συμβούλιο να έχει δικαίωμα να αποφασίσει την πληρωμή προς την ΔΕΗ του κόστους επανασύνδεσης του ηλεκτρικού ρεύματος και την καταβολή, για ένα χρονικό διάστημα των δαπανών κατανάλωσης με την παρακράτηση του αντίστοιχου ποσού από εκείνο που παρακρατά για τα δημοτικά τέλη  και αποδίδει η ΔΕΗ στους Δήμους. Με την ρύθμιση αυτή οι δαπάνες θα καταστούν νόμιμες και θα εγκρίνονται κατά τον προληπτικό έλεγχο από τον  Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου κάτι που σήμερα δεν μπορεί να γίνει.
Κρίσιμη προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα και την χρηστή αξιοποίηση προς όφελος των αδύναμων νοικοκυριών είναι η οργάνωση και καλή λειτουργία της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου. Είναι σημαντικό η Κοινωνική Υπηρεσία να οργανώνεται με το κατάλληλο προσωπικό, να λειτουργεί με την ευθύνη των κοινωνικών επιστημόνων και του προσωπικού που την στελεχώνει χωρίς την άμεση εμπλοκή των αιρετών στην άσκηση των αρμοδιοτήτων της. Οι αιρετοί πρέπει να περιορίζονται στην εποπτεία και στην εγγύηση των αρχών της αντικειμενικότητας, της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας. Επίσης η ένταξη των εθελοντών στην λειτουργία της Κοινωνικής Υπηρεσίας πρέπει να γίνεται με κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας χωρίς την άμεση εμπλοκή των αιρετών.
Όπου υπάρχουν τέτοιες κοινωνικές υπηρεσίες πρέπει να πιστοποιηθούν και  να αναλαμβάνονται άμεσα πρωτοβουλίες κοινωνικής  αλληλεγγύης όπως αυτή που προαναφέρεται. Εάν δεν υπάρχουν πρέπει να δημιουργηθούν. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι πιθανή, εάν όχι βεβαία, η πελατειακή εκμετάλλευση του κοινωνικού πόνου και της ανέχειας από τους τοπικούς άρχοντες, κατά κανόνα παλιάς «κοπής» και νοοτροπίας.
Κοινωνικές Υπηρεσίες σε όλους τους Δήμους, με εγγυήσεις αποτελεσματικής οργάνωσης και λειτουργίας, και σύστημα διαπαραταξιακής παρακολούθησης αλλά ταυτόχρονα και λειτουργικής ανεξαρτησίας πρέπει να είναι η αφετηρία. Εν συνεχεία η καταγραφή των αναγκών και η εφαρμογή πρωτοβουλιών ανακούφισης των συνανθρώπων που δεν έχουν τα στοιχειώδη κοινωνικά αγαθά  είναι το κρίσιμο πεδίο θεσμικής και οικονομικής παρέμβασης της τοπικής αυτοδιοίκησης. Με αυτές τις προϋποθέσεις η πρόταση για την κάλυψη των δαπανών επανασύνδεσης του ηλεκτρικού ρεύματος στα οικονομικά αδύναμα νοικοκυριά είναι χρήσιμη και επίκαιρη.