Εδώ και 6 περίπου μήνες, η υπηρεσία ύδρευσης του
δήμου Καρύστου βρίσκεται σε μία διαρκής ανωμαλία. Φουσκωμένοι λογαριασμοί,
δημότες που καλούνται να πληρώσουν ξανά τέλη που έχουν ήδη εξοφλήσει και
αδυναμία της διοίκησης να διορθώσει τα λάθη της, είναι οι κύριες συνέπειες
αυτής της αποδιοργάνωσης.
Σας στέλνω τη συγκεκριμένη επιστολή, κατόπιν
συζήτησης με έναν συνδημότη μας, ο οποίος κλήθηκε να πληρώσει λογαριασμό τον
οποίο είχε ήδη εξοφλήσει στο παρελθόν. Όταν, λοιπόν, απευθύνθηκε στην αρμόδια
υπηρεσία, προσκομίζοντας μάλιστα την απόδειξη πληρωμής, έλαβε μια απάντηση από
τα αρμόδια χείλη του στυλ "να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε".
Αντί, δηλαδή, η διοίκηση και η πολιτική της ηγεσία
να ζητήσουν συγγνώμη από τον δημότη και να διορθώσουν άμεσα το λάθος,
συνεχίζουν να τον εμπαίζουν και πουλάνε "πνεύμα" λέγοντας του
"κάτι θα κάνουμε".
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί
τοπικής αυτοδιοίκησης, και ειδικά οι μικροί δήμοι, λόγω του περιορισμού των
οικονομικών πόρων και του προσωπικού, είναι γνωστά. Ωστόσο, η δημοτική αρχή δεν
μπορεί να επικαλείται εσαεί αφενός, αυτούς τους περιορισμούς και αφετέρου, την
απειρία της, προκειμένου να κρύβει τα προβλήματα κάτω από το χαλί. Καλείται να
δώσει άμεσα λύση και να προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, ώστε να
εξορθολογίσει όλο το πλέγμα λειτουργίας της ύδρευσης και να επαναφέρει την
κανονικότητα στην υπηρεσία και την ηρεμία στους δημότες.
Με εκτίμηση,
Γιάννης Μανώλης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου