Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΓΕΙΡΑ


Αγαπητοί Δημότες και Δημότισσες του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου,
Ευχαριστώ θερμά όσους με την ψήφο σας με τιμήσατε στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου. Η ευρεία αποδοχή σας δηλώνει ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη αλλά και την εντολή εκπροσώπησης στο δημοτικό συμβούλιο. Η 2η όμως σειρά  κατάταξης στη δημοτική ενότητα Κονιστρών δε μου επιτρέπει να σας εκπροσωπήσω στο δημοτικό συμβούλιο, διότι οι δημότες επέλεξαν για δημοτική αρχή τη Συμπολιτεία και έτσι η δημοτική ενότητα Κονιστρών καταλαμβάνει μόνο μία έδρα από τους Νέους Ορίζοντες του κ. Θωμά.
Στα 3,5 χρόνια  της θητείας μου είτε από τη θέση του Αντιδημάρχου είτε από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου έκανα ό,τι ήταν δυνατό ακόμη και μέσα από συγκρούσεις για να προσφέρω στον τόπο μου. Το σίγουρο όμως είναι ότι και εκτός Δημοτικού Συμβουλίου δε θα πάψω να ενδιαφέρομαι, να προτείνω αλλά και να πιέζω προς αυτή την κατεύθυνση.
 Εύχομαι στη νέα δημοτική αρχή καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο της, στο οποίο θα είμαι συμπαραστάτης της όταν αυτό παραχθεί σε επίπεδο ευπρέπειας, ισότητας, πολιτικού πολιτισμού και ανιδιοτέλειας. Η ενασχόληση με τα κοινά δεν είναι επάγγελμα αλλά λειτούργημα.
 Ευχαριστώ θερμά τους άμεσους συνεργάτες μου, τον κ. Τάσο Βλάχο και τον κ. Γεώργιο Κόκκο για την αμέριστη συμπαράστασή τους στο έργο μου, αλλά και τους υπαλλήλους και εξωτερικούς συνεργάτες του δήμου μας για την άοκνη κι αγόγγυστη προσφορά τους προς τους δημότες μας. Επίσης ευχαριστώ τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων (προέδρους, παρέδρους, τοπικούς συμβούλους)για την άριστη συνεργασία που είχαμε. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους εθελοντές και χορηγούς, δημότες της δημοτικής ενότητας Κονιστρών, για την σημαντική βοήθειά τους στο έργο μου ως αντιδήμαρχος.    Ευχαριστώ τους πολιτιστικούς συλλόγους των τοπικών κοινοτήτων, οι οποίοι ήταν συνοδοιπόροι στο έργο μας.
Ευχαριστώ το φίλο μου και Δήμαρχο, Δημήτρη Θωμά, για τη μεγάλη προσφορά του στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ο αγώνας του ήταν πάντα έντιμος, πολιτισμένος και ανιδιοτελής. Επιτέλεσε όλα αυτά τα χρόνια σπουδαίο έργο προς όφελος του τόπου μας, αλλά και δρομολόγησε και πολλά έργα που θα ολοκληρώσουν οι επόμενοι. Τον ευχαριστώ για την εμπειρία και τις γνώσεις που απέκτησα κοντά του τα τελευταία 12 χρόνια όσον αφορά την τοπική αυτοδιοίκηση. Ήταν τιμή μου που ήμουν δίπλα του και συνεργαστήκαμε.
Κλείνοντας αυτήν την ενότητα τον ευχαριστώ γιατί, λόγω της ενασχόλησής μου με τα κοινά, γνώρισα περισσότερο τους ανθρώπους και τον τρόπο λειτουργίας τους. Γνώρισα αυτούς που έχουν αξίες κι αυτούς που δεν έχουν. Γνώρισα τους πραγματικούς μου φίλους αλλά και τους φίλους <<φίδια>>. Γνώρισα καλούς και κακούς ανθρώπους, ψεύτες κι ειλικρινείς, εργατικούς και τεμπέληδες, καλοπροαίρετους και κακοπροαίρετους, ιδιοτελείς κι ανιδιοτελείς, ηθικούς κι ανήθικους, υποτελείς κι ανεξάρτητους.
    Τέλος, γνώρισα ανθρώπους που με αγαπούν πραγματικά, που με στήριξαν και με στηρίζουν γι’ αυτό που είμαι. Αν κατά τη θητεία μου έκανα λάθη ή στενοχώρησα κάποιους καλοπροαίρετους ανθρώπους, τους ζητώ συγγνώμη. Άλλωστε, όποιος εργάζεται κάνει και λάθη. Κακό όμως, με την κυριολεκτική σημασία της λέξεως, δεν έκανα σε κανέναν. Πρόσθεσα κι εγώ με προσωπικές κι οικογενειακές θυσίες κάποια λιθαράκια για να γίνει ο τόπος μας καλύτερος κι είμαι υπερήφανος γι’ αυτή την προσφορά μου.
                                             Με σεβασμό στους δημότες μας,
                                             Ο πρώην αντιδήμαρχος  Κονιστρών                         
                                             και δημοτικός σύμβουλος

                                            Δημήτριος Μάγειρας       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου