Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

ΚΡΑΤΟΣ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ, ΕΠΑΡΧΙΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ


ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΚΑΡΟΥΤΣΟΣ
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
Α.Τ.Ε.Ι ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΗΣ .ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ .ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Χτύπησα το πόδι μου, όχι σε κατάσταση όπου χρειαζόταν ράμματα, αλλά για να διαπιστώσω την κατάσταση του ποδιού μου, επισκέφτηκα το νοσοκομείο Κύμης, άριστη η εξυπηρέτηση από το προσωπικό, αλλά απουσίαζε το κράτος, τι λέω το πόδι μου δεν χρειάστηκε ράμματα, όμως χρειαζόταν αντιτετανικό όρο , όπου το κράτος που έχουμε δεν μας το παρέχει και πρέπει σαν τριτοκοσμική χώρα, να βρούμε μόνοι μας φαρμακείο για τον ορό.
Τελικά δεν είμαστε στην Ελλάδα αλλά στην Ουγκάντα, καμία πρόοδο το κράτος τα τελευταία  χρόνια που το έχω δει από κοντά σε περιπτώσεις δικών μου ανθρώπων,  έκανα σκωληκοειδίτιδα εγχείριση  το 1996 πάλι Χαλκίδα πήγα, η ογδοντάχρονη  γιαγιά μου είχε καρκίνο στο συκώτι  πάλι Χαλκίδα νοσηλεύτηκε, έμφραγμα το 2009 ο παππούς μου που πήγε πάλι ; Μα που αλλού πάλι Χαλκίδα.
Δεν γίνετε τίποτα δεν νιώθω ότι το κράτος είναι κοντά στην επαρχία στον Έλληνα πολίτη αλλά όποιος προλάβει και σωθεί, στο καιάδα της πραγματικότητας.
Μήπως είχαμε ποτέ κράτος , όχι αλλά τουλάχιστον τώρα που τα πράγματα είναι δύσκολα ας στρώσει σε άλλα πράγματα, όχι να κάνουν με τα λεφτά μας γλέντια οι Ρουσοπουλοτσοχατζόπουλοι  και ο πρ. Βασιλεύς της Ελλάδας να επαγγέλλεται πρ. Βασιλεύς των Ελλήνων και να ζει μέσα στην χλιδή.
Δεν  αντέχουμε άλλη κοροϊδία .
Δεν έχουν τα βασικά φάρμακα το κράτος κατέβασε ρολά δεν νιώθω έλληνας αλλά ο μαλάκας που πληρώνει τα σπασμένα που μαζί τα φάγαμε αλλά η Παγκαλική κοιλιά κοντεύει να σκάσει.
Τουλάχιστον ας παρέχουν τα Νοσοκομεία της Επαρχίας τα στοιχειώδη αλλιώς ας πουλάνε σουβλάκια στα πανηγύρια .
Είμαι ένας Έλληνας που στα 30 ανακάλυψα ότι μένω στην Ελλάδα που Γίνετε μια χώρα με κανόνες Ουγκάντας .
Πρέπει να βάλουν τέλος στα μεγάλα λόγια και να κάνουν έργα όχι πάντα να την πληρώνει ο μαλάκας, που τα μεγάλα φαγοπότια στέρησαν από τον Έλληνα την αξιοπρέπεια του.
Επαρχία ώρα 0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου