Τρίτη 16 Ιουνίου 2015
Όχι σε τέλη χωρίς ανταποδοτικότητα
Υπάρχει η σκέψη, δεν έχουμε επίσημη ανακοίνωση ή
ενημέρωση ότι προτίθεται η Δημοτική Αρχή να επιβάλει τέλος 0,5% για τα
καταστήματα μαζικής εστίασης. Στις σημερινές συνθήκες οικονομικής κρίσης και
συρρίκνωσης του πληθυσμού θα είναι δύσκολο να εισπραχτεί το τέλος αυτό.
Επιπλέον το τέλος αυτό είναι ανταποδοτικό για τις υπηρεσίες που παρέχει ο
Δήμος. Οι υπηρεσίες που πρέπει να παρέχει ο Δήμος ενδεικτικά είναι:
- Να φροντίζει να μην υπάρχουν «παράνομοι» στο επάγγελμα
- Οι υπηρεσίες του Δήμου να είναι αρωγοί στους νόμιμους συναδέλφους (επαγγελματίες) και όχι απέναντί τους.
- Καθαριότητα
- . Καλύτερη αποκομιδή σκουπιδιών και προώθηση ανακύκλωσης
- Να δημιουργεί ανάπτυξη στην περιοχή, νέες θέσεις εργασίας και προώθηση του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή.
Χωρίς τις προϋποθέσεις αυτές είναι αδύνατον να
εισπραχτεί το τέλος και επιπλέον μπορεί να θεωρηθεί μη νόμιμο από την στιγμή
που δεν υπάρχει ανταποδοτικότητα.
Δημήτρης Κεχρής
Νομιμότητα και Διαφάνεια στα ΚΑΠΗ του Δήμου Κύμης Αλιβερίου
Αγαπητοί φίλοι και φίλες
Με αφορμή τη δημοσίευση της Ευβοϊκής
Γνώμης 12/6/2015 με θέμα «Όργιο
ασυδοσίας στα ΚΑΠΗ του Δήμου Κύμης Αλιβερίου» επιβεβαιώνει αυτό που είχαμε
επισημάνει προεκλογικά και μετεκλογικά, αλλά έπρεπε «κάτι κακό να συμβεί» όπως γίνεται πάντοτε στην Ελλάδα για να
πάρουμε αποφάσεις, να φτιάξουμε τον κανονισμό λειτουργίας των ΚΑΠΗ, ώστε να
λειτουργούν για τον σκοπό που δημιουργήθηκαν και όχι «ξέφραγο αμπέλι» συλλογής
ψήφων και εστία φοροδιαφυγής με την
βούλα του Δήμου. Τα ίδια δυστυχώς εξακολουθούν να γίνονται και στο ΚΑΠΗ
Κονιστρών. Επιτέλους τα ΚΑΠΗ να αναλάβουν τον ρόλο που πρέπει να έχουν στην
κοινωνία με πλήρη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
Δ.Κεχρής
Σε επίσχεση εργασίας βρίσκετε από σήμερα 15-6 το ιατρικό προσωπικό του ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Κ. Ο. ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
Τηλ. 2223023708
Fax: 2223023708
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΛΙΒΕΡΙ 15-6-2015
Σε επίσχεση εργασίας βρίσκετε από σήμερα 15-6 το
ιατρικό προσωπικό του ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ και των παραρτημάτων του,
απαιτώντας:
Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων εφημεριών
τους που έχουν να πληρωθούν από το
Ιανουάριο
Άμεση πρόσληψη ιατρικού προσωπικού.
Άμεση πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού.
Κλιμάκιο της Κ.Ο. Αλιβερίου του ΚΚΕ επισκέφτηκε το
Κέντρο Υγείας και συζήτησε με τους γιατρούς τα προβλήματα στο τομέα της υγείας
τονίζοντας ότι το ΚΚΕ θα συμβάλλει με όλες του τις δυνάμεις, μέσα και έξω από
τη Βουλή, για να δυναμώσει ο αγώνας για ανακτηθούν οι απώλειες της κρίσης, για
αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σύστημα υγείας - πρόνοιας, για την κάλυψη των
τεράστιων κενών με προσλήψεις μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού με
πλήρη εργασιακά δικαιώματα, για χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Σάββατο 13 Ιουνίου 2015
Καταιγισμός Διαταγών Πληρωμής σε βάρος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου
Καταιγίδα Διαταγών Πληρωμής φθάνει στο Δημαρχείο
Κύμης Αλιβερίου καθημερινά. Προμηθευτές, εργολάβοι κ.ο.κ. που είχαν εκτελέσει
εργασίες όλα τα προηγούμενα χρόνια χωρίς να έχουν πληρωθεί σπεύδουν τώρα
εκδίδουν Διαταγές Πληρωμής και κάνουν τον Δήμο να ψάχνει για Δικηγόρους να
τρέξουν να απαντήσουν με αιτήσεις ανακοπής. Το φαινόμενο αγγίζει διαστάσεις
βιοτεχνίας Διαταγών Πληρωμής.
Οι πληροφορίες και τα στοιχεία που έχουμε στα χέρια
μας καμιά εικοσαριά περιπτώσεις των
τελευταίων ημερών. Όλες επικαλούνται προφορικές εντολές που εδόθηκαν μεταξύ 2011 και 2014. Τα
συμφωνητικά επίσης φέρουν ημερομηνίες 2011 έως 2014 το ίδιο και οι Βεβαίωσεις Παραλαβής πλην όμως
τα φορολογικά παραστατικά κόπηκαν στις περισσότερες από αυτές τον Ιανουάριο του
2015!!! Εύλογο για φορολογικούς λόγους.
Το παράδοξο είναι ότι υπογράφηκαν συμφωνητικά με
βάση προφορική εντολή!!!! Δηλαδή ενώ η συμφωνία έλαβε έγγραφο τύπο, η Απόφαση
παρέμεινε προφορική!!! Ούτε προηγήθηκε έκθεση ανάληψης δαπάνης ούτε τίποτε.
Τότε ως προς τι η υπογραφή συμφωνητικών, Βεβαιώσεων κατόπιν Παραλαβής κ.ο.κ. Ας
είναι… δείγμα μίας διαχείρισης που είχε τσακωθεί άγρια με την νομιμότητα.
Στις Επιτροπές Παραλαβής η μία απόφαση όπου
βασίζεται η νόμιμη σύστασή της είναι για εντελώς άλλο αντικείμενο, ενώ και οι άλλες
Αποφάσεις δεν αφορούν Επιτροπή που έχει ως αρμοδιότητα το περιεχόμενο των συγκεκριμένων
«προφορικών εντολών».
Το ερώτημα που πλανάτε όμως είναι άλλο. Όλες αυτές
οι οφειλές αφορούσαν την περίοδο 2011-2013. Γιατί δεν έσπευδαν οι πιστωτές του
Δήμου να εκδώσουν διαταγές πληρωμής έως το 2014; Τι περίμεναν; Ότι κάποτε θα πάρουν τα χρήματά τους; Δεν τα πήραν
από αυτούς που τους έδωσαν την προφορική εντολή και τελικά τους φέσωσαν. Και
σπεύδουν τώρα να τα διεκδικήσουν από τον νέο Δήμαρχο. Κάνουν πολύ καλά!!! Δεν έχουν
άλλο τρόπο. Το σημαντικό όμως είναι άλλο. Κάπου το νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Ας το
κοιτάξει αυτό ο Δήμαρχος και οι συνεργάτες του και να ενημερώσουν τους ανυποψίαστους πολίτες!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




