Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Επιτυχής η διάθεση προϊόντων "χωρίς μεσάζοντες" σήμερα στο Πάρκο του Λαού στη Χαλκίδα


H εθελοντική ομάδα «ΜΙΑ …ΣΤΑΣΗ» της ENΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΕΠΚΑ-ΣΤΕ) διοργάνωσε ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ «ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ», απευθείας από τον παραγωγό στον καταναλωτή, σήμερα, Κυριακή 12 Μάρτη 2017, από 9.00 έως 13.00, στο χώρο στάθμευσης  στο Πάρκο του Λαού, στη Χαλκίδα.
Διατέθηκαν απευθείας   από παραγωγούς στους καταναλωτές τα εξής προϊόντα:
Απορρυπαντικά Φυσικά  (χωρίς χημικές ουσίες) του ελεύθερου αυτοδιαχειριζόμενου εργοστασίου της ΒΙΟ.ΜΕ Θεσσαλονίκης, αλεύρι,. Ρύζι όσπρια, ζυμαρικά, κρητικά παξιμάδια, κρασί, μέλι από τους Στρόπωνες, χειροποίητα σαπούνια, βιολογικά λαχανικά εποχής, ξερά σύκα, λιαστή τομάτα, κ.ο.κ.
Στο χώρο της εκδήλωση υπήρξε καλάθι αλληλεγγύης για τη συγκέντρωση τροφίμων για τις Κοινωνικές Δομές του Δήμου μας
Παρά την βροχερή Κυριακή οι καταναλωτές ήταν πολλοί και συνεπείς στο ραντεβού με τους παραγωγούς αφήνοντας έξω τους μεσάζοντες.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών σχεδιάζει πλέον την επόμενη συνάντηση παραγωγών και καταναλωτών χωρίς μεσάζοντες περίπου σε έναν μήνα από σήμερα.
Η πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Στερεάς Ελλάδας Δικηγόρος κ. Λία Βλάχου με τον Τηλ. Ζήκο, τον γιατρό Αλ. Δαύρη και το μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Δημήτρη Κατσούλη


ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εγκαινιάστηκε η έκθεση για τη Δημοτική Αγορά Χαλκίδας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Με πολύ μεγάλη παρουσία εκπροσώπων, φορέων και πολιτών, εγκαινιάστηκε τη Δευτέρα 6 Μαρτίου στο Κόκκινο Σπίτι στη Χαλκίδα η έκθεση που οργάνωσε ο Δήμος Χαλκιδέων και αφορά στα προσχέδια του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού για την “Αποκατάσταση, Ανάδειξη, Ανάπτυξη και Λειτουργική Επανένταξη της Δημοτικής Αγοράς Χαλκίδας, καθώς και Ανάπλαση των επιφανειών της Γειτνιάζουσας Πλατείας Αγοράς”.
Στην έκθεση, που θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι την Παρασκευή 10 Μαρτίου, εκτίθενται τα προσχέδια του διαγωνισμού που απέσπασαν από την Κριτική Επιτροπή τα τρία πρώτα βραβεία, καθώς και αυτά που απέσπασαν επαίνους και εύφημες μνείες.
Στη σύντομη ομιλία του ο δήμαρχος Χαλκιδέων Χρήστος Παγώνης, τόνισε ότι για πολλά χρόνια το θέμα της Δημοτικής Αγοράς Χαλκίδας απασχόλησε και ταλαιπώρησε όσους επιχείρησαν να το αντιμετωπίσουν, χωρίς τελικά οι προσπάθειες αυτές να τελεσφορήσουν.
Ανέφερε ακόμη ότι για τη σημερινή Δημοτική Αρχή, από την ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά της, αποτέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο στην εκπλήρωση του στρατηγικού οράματος, δηλαδή την εξέλιξη της Χαλκίδας, σε ένα σύγχρονο και βιώσιμο αστικό κέντρο.
Στη διάρκεια της ομιλίας του ο δήμαρχος αναφέρθηκε σε όλη τη διαδικασία που ακολούθησε η Δημοτική Αρχή, σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και ευχαρίστησε όλους τους συμμετέχοντες στον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό. Πρόσθεσε σε ότι αν δεν υπάρξουν εμπόδια, στο τέλος του 2017, το έργο αποκατάστασης της Δημοτικής Αγοράς θα μπορέσει να δημοπρατηθεί.

Κλείνοντας, ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην άρτια, ταχεία και επιτυχή εξέλιξη του διαγωνισμού, τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής και ιδιαίτερα τον πρόεδρό της, αρχιτέκτονα, καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών Ιωάννη Αίσωπο, καθώς και τα πολιτικά και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου Χαλκιδέων.
Σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και ο πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Ι. Αίσωπος.
Το πρώτο βραβείο απέσπασε η πρόταση των Αλ. Ζώμα, Μαρίας Παπαβασιλείου και Γεωργίας Μπουντουράκη, με συνεργάτες τις φοιτήτριες αρχιτεκτονικής Μ. Παπαγγελοπούλου και Γ. Σαλτά. Το δεύτερο βραβείο απέσπασε η πρόταση των Γ. Γιαννούτσου, Χρ. Μπασούκου και Γ. Νίκα. Τέλος, το τρίτο βραβείο απέσπασε η ομάδα των Κ. Κίζη και Σπ. Παππά με τους συνεργάτες τους.
Ο Α΄έπαινος απονεμήθηκε στην ομάδα “Ελληνοτεχνική Α.Ε.” Χρ. Πατρώνης και τους συνεργάτες του, ο Β΄έπαινος στην ομάδα Β. Ντόβρος, Λ. Βουτσινά και Δ. Μωυσιάδης με τους συνεργάτες τους και ο Γ΄έπαινος στην ομάδα Λ. Ζωίδης και Ι. Παυλίδου με τους συνεργάτες τους. Τέλος εύφημες μνείες απονεμήθηκαν στην ομάδα των Χρ. Θεοδωρόπουλου και Αν. Βερτούρη με τους συνεργάτες τους, στην ομάδα των Τηλ. Ανδριανόπουλου, Θ. Μπαμπανέλου και Νεστ. Σκαντζούρη με τους συνεργάτες τους και στην ομάδα του Κων. Πουλόπουλου με τους συνεργάτες του.




   Γραφείο Τύπου  

Δραστηριότητες του ΚΚΕ στην Εύβοια

Συνεχίζεται η πλατιά πολιτική εξόρμηση της Τομεακής Οργάνωσης Εύβοιας του ΚΚΕ στο λαό της περιοχής, εν όψει του 20ου Συνεδρίου του Κόμματος που θα διεξαχθεί από τις 30 Μάρτη έως τις 2 Απρίλη με σύνθημα "Ισχυροποιούμε το ΚΚΕ! Για δυνατό εργατικό κίνημα και κοινωνική συμμαχία, για την εξουσία- το σοσιαλισμό! 
Η πολιτική εξόρμηση περιλαμβάνει περιοδείες και εξορμήσεις σε χώρους δουλειάς, γειτονιές, χωριά καθώς και χώρους που σπουδάζει και μορφώνεται η νεολαία.
Τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθούν περιοδείες
Τη Δευτέρα 13/3:
6.00 π.μ. στους εργαζόμενους των εργοστασίων τροφίμων Κελαϊδίτης ΕΠΕ και ΑΕ
10.00 π.μ. στους εργαζόμενους της χαρτοποιίας ΑΙΓΙΣ
12.30 μ.μ. στους εργαζόμενους της μονάδας ιχθυοκαλλιεργειών "Νηρέας"
6.00 μ.μ. στις εργατικές κατοικίες της Χαλκίδας
Την Τρίτη 14/3:
10.00 π.μ. στους εργαζόμενους του Δήμου Χαλκίδας
11.00 π.μ. στους εργαζόμενους του εργοστασίου της SABO
12.00 μ. στους εργαζόμενους της φαρμακοβιομηχανίας "Gallenica"
6.00 μ.μ. στη γειτονιά της Νεάπολης Χαλκίδας
Στα πλαίσια της εξόρμησης προγραμματίζονται ανοιχτές πολιτικές συγκεντρώσεις:
Στη Στροφυλιά την Τετάρτη 15/3, 7.30 μ.μ., στο Πνευματικό Κέντρο, με ομιλίτρια τη Σοφία Ντούρου, στέλεχος του Κόμματος
Στη Χαλκίδα την Πέμπτη 16/3, 7.30 μ.μ., στο Εργατικό Κέντρο, με ομιλητή το Γιώργο Μαρίνο, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ.

Στο Αλιβέρι την Παρασκευή 17/3, 8.00 μ.μ., στο Εργατικό Κέντρο, με ομιλητή το Γιώργο Μαρίνο.

Ο βουλευτής Εύβοιας Γ. Ακριώτης στη Λάρισα για το κληροδότημα Μπαφέρου.

11/03/2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στη Λάρισα παραβρέθηκε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Εύβοιας κ. Γιώργος Ακριώτης για την εκδίκαση της υπόθεσης από το Εφετείο Λάρισας σχετικά με το κληροδότημα Μπαφέρου, σε συμπαράσταση στο δίκαιο αίτημα χρήσης του 1.000.000 ευρώ προς όφελος του Γ.Ν. Χαλκίδας για την δημιουργία ογκολογικής μονάδας και κατά την προσταγή του εκλιπόντος Μπαφέρου. Για την εκδίκαση της υπόθεσης παρέστησαν ο Διοικητής του Γ. Νοσοκομείου Χαλκίδας κ. Παναγιώτης Τζαφέρος, η υπάλληλος του νοσοκομείου και μέλος των «Φίλων Γ.Ν. Χαλκίδας» κα. Ευαγγελία Κούτρα, ο εκπρόσωπος της δημοτικής παράταξης Χαλκίδας «Ρεύμα Ανατροπής» κ. Γιάννης Μπάρμπας, και εκπρόσωποι από την 5η ΥΠΕ. Λόγω κωλύματος του δικηγόρου από πλευράς του Γ.Ν. Χαλκίδας η δίκη αναβλήθηκε και ορίστηκε για την 28η Απριλίου.

Να θυμίσουμε ότι λόγω εσκεμμένων ή μη, παραλήψεων και καθυστερήσεων  η υπόθεση ακολουθεί πλέον τη δικαστική οδό έναντι της διεκδίκησης του ποσού από το Μητροπολιτικό  Γηροκομείο Χαλκίδας, γεγονός που δυσαρεστεί όχι μόνο τους εμπλεκόμενους φορείς αλλά και τους πολίτες της Χαλκίδας που αναμένουν χρόνια την υλοποίηση της Ογκολογικής Μονάδας στον τόπο τους. Σημειώνεται ότι το Γ. Ν. Χαλκίδας πληρεί όλες τις τυπικές προϋποθέσεις για τη δημιουργία της Μονάδας από το 2012 που ιδρύθηκε, με μόνη «παράλειψη» την μη τοποθέτηση Ογκολόγου. Η συνεργασία με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι επαφές με τους εμπλεκόμενους φορείς, τον σύλλογο «Φίλοι του Γ.Ν. Χαλκίδας» και το αίτημα της νέας Διοίκησης προς το Υπουργείο Υγείας ανοίγει τον δρόμο για την υλοποίηση της Ογκολογικής Μονάδας, σύμφωνα και με την επιθυμία του Διαθέτη Μπαφέρου.

Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλαδος ετίμησε τον Μητροπολίτη Καρυστίας και Σκύρου κ.κ. Σεραφειμ


Αναδημοσίευση από ΡΟΜΦΑΙΑ
Συνεδρίασε την Τετάρτη 8η και την Πέμπτη 9η Μαρτίου 2017, σε έκτακτη Σύγκλησή Της, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην αίθουσα των Συνεδριών του Συνοδικού Μεγάρου.
Το πρωί της Τετάρτης, 8ης Μαρτίου, τελέσθηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία των Προηγιασμένων Δώρων στο Συνοδικό Παρεκκλήσιο των Παμμεγίστων Ταξιαρχών, Καθολικό της Ιεράς Μονής Πετράκη, υπό του νεωτέρου τη τάξει Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καρπενησίου κ. Γεωργίου.
Στις 9:00 ξεκίνησαν οι εργασίες της Συνεδριάσεως με εναρκτήρια Ιερά Ακολουθία στο Μέγα Συνοδικό.
Στη συνέχεια ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, Πρόεδρος της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας, προσεφώνησε τους Σεβασμιωτάτους Συνοδικούς Συνέδρους και απένειμε το Δίπλωμα και τα Διάσημα του Παρασήμου του Αποστόλου Παύλου της Εκκλησίας της Ελλάδος στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ, με την ευκαιρία της επικειμένης συμπληρώσεως πεντηκονταετίας αυτού στην Αρχιερωσύνη.
Το βιογραφικό σημείωμα του τιμηθέντος Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ ανέλαβε να συντάξει και να εκφωνήσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Νικόλαος, Αντιπρόεδρος της Δ.Ι.Σ.

Ακολουθεί το Βιογραφικό Σημείωμα του Αγίου Καρυστίας.

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Νέο Προεδρείο στο Δημοτικό Συμβούλιο Χαλκίδας.


Ο Γιώργος Μπαντούνας είναι ο νέος Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου στην Χαλκίδα. Το προεδρείο συμπληρώνει η Αντιπρόεδρος κ. Ιωάννα Δεριβέρη και ο Γραμματέας κ. Παναγιώτης Γεωργαράς ο οποίος συνεχίζει από το απερχόμενο προεδρείο. Η κ. Δεριβέρη προτάθηκε από τον συνδυασμό του κ. Ζεμπίλη ενώ ο κ. Μπαντούνας και ο κ. Γεωργαράς ανήκουν στο συνδυασμό της πλειοψηφίας του Δημάρχου κ. Παγώνη.

Ολοκληρώθηκαν οι δημαιρεσίες του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Πρόεδρος συνεχίζει ο Γιάννης Μπενάκης



Ολοκληρώθηκαν πριν από λίγο οι εκλογές για την ανάδειξη προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου και Οικονομικής Επιτροπής καθώς και Επιτροπής Ποιότητας ζωής στην ειδική συνεδρίαση που έγινε στα Κριεζά, όπως συνέβη και σε όλους τους Δήμους και Περιφέρειες της χώρα. Η θητεία των οργάνων που εκλέχθηκαν λήγει με το τέλος της θητείας των δημοτικών και περιφερειακών αρχών.
Το προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου Κύμης Αλιβερίου αποτελείται από: Γιάννη Μπενάκη, ως Πρόεδρο, Άγγελο Ποθητάκη ως Αντιπρόεδρο και Ν. Χουλιαρά ως Γραμματέα.
Ο Γιάννης Μπενάκης εκλέχθηκε από το σύνολο των παρόντων συμβούλων της πλειοψηφίας με 12 ψήφους ενώ ο συνδυασμός του κ. Θωμά απείχε καταγγέλλοντας την πρόταση του κ. Μπουραντά για ανανέωση της θητείας του Μπενάκη. Εν συνεχεία ο Άγγελος Ποθητάκης από τον συνδυασμό του κ. Θωμά εκλέχθηκε με 14 ψήφους και ο κ. Χουλιαράς με 20 ψήφους.
Για την Οικονομική Επιτροπή:
Γιώργος Κότσαρης 20 ψήφους
Γιώργος Παγώνης 19 ψήφους
Δημήτρης Μούντριχας 17 ψήφους
Φώτης Αναστασίου 17 ψήφους
Νίκος Κιούσης 19 ψήφους
Βασίλης Ντόβολης 20 ψήφους
Αναπληρωματικά μέλη
Γιάννης Κούκης  19 ψήφοι
Γιώργος Μπόκαρης 19 ψήφοι
Γιάννης Πιλάτης 20 ψήφοι
Τάσος Βλάχος  18 ψήφοι
Μαργαρίτα Μέξη 15 ψήφοι

Για την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής
Νίκος Μπαράκος 19 ψήφοι
Κώστας Δημάς 19 ψήφοι
Γιώργος Κότσαρης 17 ψήφοι
Χρήστος Σαμαράς 16 ψήφοι
Τάσος Βλάχος 18 ψήφοι
Μαργαρίτα Μέξη 15 ψήφοι.
Αναπληρωματικά μέλη
Αλέξανδρος Θεοδώρου 19 ψήφοι
Χουλιαράς 19 ψήφοι
Αναστασίου 16 ψήφοι
Αρετή Μπάτσα 17 ψήφοι

Στράτος Ντούρας 20 ψήφοι.