Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Αποστόλου: Ιδού τα μέτρα-ταφόπλακα του αγροτικού τομέα που ζητούν οι δανειστές

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων για τα μέτρα που περιλαμβάνει η πρόταση των δανειστών όσον αφορά τον αγροτικό τομέα, ο Αναπληρωτής Υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Βαγγέλης Αποστόλου ανέφερε ότι από την ελληνική κυβέρνηση ζητήθηκε να αποδεχτεί τα παρακάτω μέτρα:
1.Εξομοίωση της φορολογίας των αγροτών με τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις.
2.Αύξηση του συντελεστή φορολόγησης από 13 % σε 26%.
3.Αύξηση της προκαταβολής φόρου από το 27,5% στο 100%.
4.Κατάργηση της απαλλαγής από φόρο των επιδοτήσεων για ποσό έως 12.000 ευρώ.
5.Κατάργηση της επιστροφής  για τον φόρο κατανάλωσης στο πετρέλαιο για τους αγρότες.
6.Μείωση στο μισό της επιδότησης του πετρελαίου θέρμανσης για τον προϋπολογισμό του 2016.
7.Αύξηση της τιμής του αγροτικού ρεύματος.
8.Τριπλασιασμός εισφορών στον ΟΓΑ.
9.Αύξηση Φ.Π.Α αγροτικών εφοδίων στο 23% από 13%.
10. Αύξηση του Φ.Π.Α συσκευασμένων αγροτικών προϊόντων στο 23%.

«Η αποδοχή αυτής της πρότασης θα αποτελούσε την ταφόπλακα για τον αγροτικό χώρο» δήλωσε ο Βαγγέλης Αποστόλου και πρόσθεσε: «οι Έλληνες αγρότες γνωρίζουν ότι το μοναδικό ερώτημα στο δημοψήφισμα της Κυριακής αφορά την αποδοχή ή την απόρριψή της. Θα πουν λοιπόν ένα βροντερό και περήφανο όχι, ανοίγοντας το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».

Συγκέντρωση του ΚΚΕ στο Αλιβέρι για το Δημοψήφισμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
                                                                                                        ΑΛΙΒΕΡΙ 30-6-2015
Την ΠΕΜΠΤΗ 2-7 στις 8.30 το απόγευμα στην αίθουσα του ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ στο ΑΛΙΒΕΡΙ το μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ θα μιλήσει και θα συζητήσει με τους εργαζόμενους της περιοχής για το δημοψήφισμα της ΚΥΡΙΑΚΗΣ και τις θέσεις του ΚΚΕ.

Οχι στην πρόταση των ΕΕ - ΔΝΤ - ΕΚΤ.
Οχι στην πρόταση της κυβέρνησης.
Αποδέσμευση από την ΕΕ, με το λαό στην εξουσία.
Λέμε ΝΑΙ στην κατάργηση των μνημονίων και όλων των αντιλαϊκών εφαρμοστικών νόμων.
Λέμε ΝΑΙ στη ρήξη με την ΕΕ, το κεφάλαιο και την εξουσία τους.
Λέμε ΝΑΙ στην αποδέσμευση από την ΕΕ, το ΝΑΤΟ, στην κοινωνικοποίηση, στη μονομερή διαγραφή του χρέους με λαϊκή εξουσία.
Τώρα πρέπει να δυναμώσει η λαϊκή αμφισβήτηση για την ΕΕ και να συναντηθεί με την αντικαπιταλιστική - αντιμονοπωλιακή γραμμή πάλης, που προτείνει το ΚΚΕ


Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Δήλωση του Δημήτρη Τούση (Ποτάμι) για το δημοψήφισμα

´´Ανίκανοι γιατι, με νωπή λαϊκή εντολή, χάσανε Πέντε μήνες και δεν μπόρεσαν να κάνουν μια αξιοπρεπή συμφωνία ανάπτυξης και κοινωνικής δικαιοσύνης για την χώρα...
το ότι κάποιος πετάει στους άλλους το μπαλάκι να αποφασίσουν, γιατι δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα 5 μήνες δεν είναι δημοκρατία είναι υπεκφυγή...
Κύριοι της κυβέρνησης, Αν ο στόχος σας ήταν να διχάσετε τον ελληνικό λαό τα έχετε ήδη καταφέρει...

Δημήτρης Τούσης
Οικονομολόγος

Πολιτευτής με το Ποτάμι"

Πρόταση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ για το περιεχόμενο του δημοψηφίσματος

               
Κοινοβουλευτική Ομάδα
Λεωφ. Ηρακλείου 145, 14231 ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ,
τηλ.: 2102592213, 2102592105, 2102592258, fax: 2102592155
e-mail: ko@vouli.kke.gr, http://www.kke.gr
Γραφεία Βουλής: 2103708168, 2103708169, fax: 2103707410


Η κυβέρνηση προτείνει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος με το ερώτημα αν ο λαός εγκρίνει ή απορρίπτει την πρόταση για συμφωνία των ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ.
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ θεωρεί ότι τα ζητήματα που πρέπει να τεθούν στην κρίση του ελληνικού λαού είναι τα παρακάτω:
1.            ΟΧΙ στις προτάσεις για συμφωνία των ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ αλλά και της Ελληνικής Κυβέρνησης
2.            Αποδέσμευση από την ΕΕ - Κατάργηση των μνημονίων και όλων των αντιλαϊκών εφαρμοστικών τους νόμων

Αθήνα 27 Ιουνίου 2015
Η ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ

ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΒΑΡΔΑΛΗΣ ΣΑΚΗΣ
ΓΕΡΑΣΙΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΓΚΙΟΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΑΝΕΛΛΗ ΛΙΑΝΑ
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΚΑΤΣΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΜΑΝΩΛΑΚΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΩ
ΜΑΡΙΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΜΩΡΑΪΤΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΠΑΦΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

ΤΑΣΣΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

19 Χρόνια χωρίς τον Ανδρέα....

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΟ 1974 ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ


ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΟ 1977 ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΟΜΙΛΙΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΟ 1981 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Ο Δήμος Κύμης Αλιβερίου κοντά στους εργαζόμενους του Κέντρου Υγείας Αλιβερίου

ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ - ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου, με απόφαση του, συμπαραστέκεται στον αγώνα των εργαζομένων στο Κέντρο Υγείας Αλιβερίου και ζητά την άμεση ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων τους.
Το ιατρικό προσωπικό του Κ.Υ. Αλιβερίου, βρίσκεται από 15-6-2015 σε επίσχεση εργασίας διεκδικώντας.
- Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων εφημεριών που καθυστερούν από την αρχή του 2015.
- Την άμεση πρόσληψη ιατρικού και βοηθητικού προσωπικού, για την κάλυψη των αναγκών της παρεχόμενης πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
Παράλληλα το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κύμης - Αλιβερίου, επισημαίνει την συνεχώς φθίνουσα ποιότητα των  παρεχόμενων  υπηρεσιών υγείας, δεδομένης της εντεινόμενης απαξίωσης του, τόσο σε υλικοτεχνικές υποδομές, όσο και σε επάρκεια επιστημονικού, παραιατρικού και Διοικητικού προσωπικού.
Ζητάμε από κάθε αρμόδιο και εμπλεκόμενο με τα θέματα της υγείας φορέα, να επιδείξει το ανάλογο με το μέγεθος του προβλήματος ενδιαφέρον και να προβεί άμεσα στις αναγκαίες ενέργειες, για την εύρυθμη λειτουργία του Κέντρου Υγείας Αλιβερίου.



To 1o Λύκειο Αλιβερίου σταθερά στο δρόμο των επιτυχιών

Δ Ε Λ Τ Ι Ο  Τ Υ Π Ο Υ



Στον 29ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας στις 28-03-2015, στον οποίο έλαβαν μέρος 1663 μαθητές της Α΄ Λυκείου από όλη την Ελλάδα, συμμετείχαν και μαθητές και μαθήτριες από το 1ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου.
Η μαθήτρια Ρούμπου Ευαγγελία κατέλαβε την 13η θέση με βαθμό στην εκατοντάβαθμη  κλίμακα 88,5, η μαθήτρια Σεφερλή Ηλιοδώρα την 46η θέση με βαθμό 79,5 και ο μαθητής Πάντζαλης Δημήτριος την 116η θέση με βαθμό 67,5.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος των Καθηγητών του 1ου ΓΕΛ χαιρετίζουν με ικανοποίηση την τιμητική για το σχολείο και την πόλη μας αυτή επιτυχία και συγχαίρουν όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό- ανεξαρτήτως επίδοσης- για την αξιόλογη προσπάθειά τους.
Με την ευκαιρία τέλος της έκδοσης των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων εξετάσεων συγχαίρουν τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου που, συνεχίζοντας μια μακρά παράδοση, πέτυχαν και φέτος υψηλές επιδόσεις. Τους εύχονται ολόψυχα κάθε επιτυχία στις σπουδές και στη ζωή τους.

Η Δ/ντρια

Μαρία Θαλάσση