Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ.

Ανακοινώθηκαν στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ), τα προσωρινά αποτελέσματα για τους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς.
Το ΛΑΛΑ ΤΟ ανάρτησε τα αποτελέσματα για τους Δήμους Κύμης Αλιβερίου, Σκύρου, Καρύστου και Ερέτριας. Στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑΑ (www.eetaa.gr ) έχουν αναρτηθεί τα προσωρινά αποτελέσματα για όλους της Δήμους της Εύβοιας και της χωρας με τα ονόματα των μητέρων με ελλιπή φάκελο δικαιολογητικών και με πλήρη φάκελο δικαιολογητικών για τους Παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ 2014- 2015.
Από σήμερα   26 έως και τις 28 Αυγούστου θα ξεκινήσουν οι ενστάσεις των μητέρων που απορρίφθηκαν οι αιτήσεις τους. Η EETAA θα ανακοινώσει στο τέλος του μήνα τους οριστικούς πίνακες. Οι μητέρες θα μπορούν να υποβάλουν ενστάσεις για τα αποτελέσματα των παιδικών σταθμών ΕΣΠΑ 2014 2015 εγγράφως είτε με fax είτε με e-mail στο miteresenstaseis@eetaa.gr  αλλά και ταχυδρομικώς.

Σημειώνεται ότι έπειτα από την επεξεργασία των ενστάσεων, θα ανακοινωθούν τα τελικά αποτελέσματα και στις 31 Αυγούστου οι γονείς θα γνωρίζουν σε ποιους παιδικούς σταθμούς θα στείλουν τα παιδιά τους μέσω του προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής».

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΥΣΤΟΥ


ΠΙΝΑΚΑΣ ΦΑΚΕΛΩΝ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (κατ΄αρχήν αποκλείονται)




ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ


ΠΙΝΑΚΑΣ ΦΑΚΕΛΩΝ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (κατ΄αρχήν αποκλείονται)



ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΚΥΡΟΥ

 ΠΙΝΑΚΑΣ ΦΑΚΕΛΩΝ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (κατ. αρχήν αποκλείονται)



ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΦΑΚΕΛΟ (κατ΄αρχην αποκλείονται)


Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΧΡΟΝΙΣΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ!!!

Για περισσότερο από έναν χρόνο αυτό το όχημα βρίσκεται στο Συνεργείο ( γνωρίζουμε ακριβώς σε ποιο Συνεργείο). Πρόκειται για το αυτοκίνητο της ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ του πρώην Δήμου Αυλώνος. Επί ένα χρόνο το προσωπικό κινείται με δικό του αυτοκίνητο ή με πυροσβεστικά ή άλλα ημιφορτηγά. Η τύχη του αγνοείται. Κανείς δεν ξέρει πόσο κοστίζει η επισκευή, εάν έχει « ανήκεστο βλάβη» ή εάν δόθηκε ενέχυρο στον προνομιακό Συνεργείο της τελευταίας περιόδου. Θα έχει την τύχη του JSB  της ίδιας Δημοτικής Ενότητας που  για περισσότερο από δύο χρόνια βρίσκεται σε άλλο προνομιακό Συνεργείο;

Μια κοινωνική υπηρεσία του Δήμου, από τις πιο κακοπληρωμένες, εργαζόμενες που δίνουν και την ψυχή τους για τους επωφελούμενους του Προγράμματος ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ αναγκάζονται να δουλεύουν σε άθλιες συνθήκες χωρίς το όχημα που αποτελεί μέρος του Προγράμματος και διατίθεται μόνο γιαυτό. Κάθε τόσο δεκάδες χιλιάδες ευρώ φεύγανε στα ανταλλακτικά και στα συνεργεία,  τι στο διάολο δεν μπορεί να επισκευαστεί και να πάει στη δουλειά του αυτό το κοινωνικής προσφοράς δημοτικό όχημα; Τέτοια απαξίωση και αδιαφορία; Ντροπή!!!

ΕΝΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΤΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΥΣΤΙΩΝ 2010!!!


 Αγώνας δρόμου σήμερα για να βρεθεί φωτοτυπικό που να δουλεύει για να φωτοτυπηθούν για μετέπειτα χρήση τα Χρηματικά Εντάλματα του Δήμου Δυστίων που πληρώθηκαν στο τέλος του 2010. Ο απερχόμενος Δήμαρχος και το επιτελείο του θέλει να τα πάρει σουβενίρ αλλά έλα που για κακή τους τύχη όλα τα φωτοτυπικά του Δήμου δεν λειτουργούν. Δεν βρέθηκε κανένα φωτοτυπικό στο Δήμο Δυστίων παρότι πριν το 2011 είχαν παραδοθεί σχεδόν σε κάθε γραφείο καινούργια και καλής ποιότητας φωτοτυπικά. Δρόμο για το Αυλωνάρι. Και εκεί δεν βρέθηκε φωτοτυπικό να λειτουργεί. Στις Κονίστρες ήταν μόνο ένα μικρό, οικιακής χρήσης. Τελικά κατέληξαν στην Κύμη. Εκεί φαίνεται ότι τον τελευταίο καιρό τα συντήρησαν. Ενδεχομένως να πήγαν στο κατακαίνουργιο του Ινστιτούτου Παπανικολάου ( Πολυμηχάνημα Γραφείου Ασπρόμαυρης και Έγχρωμης  Εκτύπωσης- Φωτοαντιγραφικό- Εκτυπωτής- Σαρωτής- Φαξ κόστους 3.474,75 με το ΦΠΑ, Συμφωνητικό 242/27-06-2014), μέρος της μεγάλης αγοράς εξοπλισμού ύψους 78.000 Ευρώ που αποφασίστηκε και έγινε στο μετεκλογικό τρίμηνο!!!
Τα εντάλματα αυτά αφορούσαν το τέλος του οικονομικού έτους και όχι την μέση όπως εν προκειμένω τα μετεκλογικά εντάλματα του 2014 και τα είχε εγκρίνει όλα το Επίτροπος.
Τώρα γιατί τόση πρεμούρα για τα εντάλματα του Δήμου Δυστίων τέλος 2010 κανείς δεν ξέρει. Η μάλλον καταλαβαίνουμε. Αλλά μάταιο το τρέξιμο… το 2010 δεν συγκρίνεται με το 2014 ούτε θα μετρήσει ως άλλοθι ή δικαιολογία…