Λίνος Τριανταφυλλίδης: Απάντηση στον τ.καθηγητή Γ.Σαρηγιάννη ή το κύρος του καθηγητή στην υπηρεσία της παραπληροφόρησης.


"Ή ανακαλείτε τις ψευδείς και αβάσιμες κατηγορίες ή θα προσφεύγω στη δικαιοσύνη"

"O Καθούμενος του Περπατούμενου, βήματα του μετρούσε" (Κεφαλλονίτικη παροιμία)

Στο τελευταίο φύλλο των Νέων Οριζόντων δέχθηκα επίθεση σε προσωπικό επίπεδο από τον τέως καθηγητή, Γ. Σαρηγιάννη που χωρίς ίχνος δισταγμού προβαίνει σε δυσφημιστικούς χαρακτηρισμούς δίχως να αισθανθεί την ανάγκη να πληροφορηθεί τα πεπραγμένα.
Με οίκτο παρακολούθησα γραμμή προς γραμμή την απαράμιλλη συμπόρευση ενός τέως ακαδημαϊκού δασκάλου με μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Ένα τέως ακαδημαϊκό δάσκαλο να χρησιμοποιεί το κύρος την ακαδημαϊκής του ιδιότητας, στο αναμάσημα των επιχειρημάτων του πρώην Δημάρχου Δ.Θωμά υπεύθυνου για την καταστροφή του Α΄Δημοτικού Σχολείου Κύμης.
Αντί να κουνάει το δάχτυλο σε εμένα με ασύστολα ψέματα, δεν υπάρχει ούτε μια λέξη ,για τις ποινικές ευθύνες του Δ.Θωμά ως προς την φύλαξη του σχολείου, που αν ήταν συνδενδεμένο με την Αστυνομία και την Πυροσβεστική θα ήταν σήμερα ακέραιο. Δεν είχαν τηρηθεί στοιχειώδεις προδιαγραφές ασφαλείας, ούτε ένας πυρανιχνευτής, ούτε ένας συναγερμός, τίποτα.
Που ήταν τότε ο καθηγητής;
Να βοηθήσει -ή έστω να συμβουλεύσει- την φιλικά προσκείμενη σε αυτόν δημοτική αρχή υπό τον κ.Θωμά, να εκπονήσει σχέδια, να κάνει έστω την αποτύπωση και να καταθέσει το όποιο υλικό στο ΥΠΠΟ για τον χαρακτηρισμό του σχολείου ως νεωτέρου μνημείου; Σε ποια διαδικασία συμμετείχε;
Πως τολμά να διατυπώνει απόψεις βασιζόμενος μόνο σε αριθμούς πρωτοκόλλων;
Πού ήταν ο κύριος καθηγητής με τις αισθητικές ανησυχίες του όταν το κτήριο πασαλείφθηκε κυριολεκτικά με κουβάδες χρώματος , τα αγκωνάρια, οι σοβάδες ακόμα και τα κολωνάκια της περίφραξης με ό,τι χρώμα περίσσευε;
Αλλά και σήμερα:
Πώς είναι βέβαιος ότι έχει γίνει αποτύπωση επί της προηγούμενης Δημοτικής αρχής;
Έτσι τον πληροφόρησαν; Την έχει δεί την αποτύπωση;
Ηδη από τον Αύγουστο του 2014 επισκέφτηκα την τεχνική υπηρεσία και διαπίστωσα την πλήρη ανυπαρξία σχεδίων. Υπάρχουν αντίγραφα των ηλεκτρονικών αρχείων. Η Δημοτική αρχή δεν έκανε καμία αποτύπωση, δεν βρέθηκε ούτε στον Δήμο ούτε στο ΥΠΠΟ – εκτός κι αν την κράτησε για τον εαυτό της.
Χρόνος για εγκαίνια, όπως στο Ιδρυμα Παπανικολάου υπήρχε, ο αντίστοιχος χρόνος για να γίνει και δουλειά βάσης, όπως αυτή του σχολείου δεν υπήρχε από την προηγούμενη Δημοτική αρχή.
Στην συνάντηση με το ΥΠΠΟ ήταν παρόντες οι μελετητές, ο Δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και ο Διευθυντής του δήμου.
Ποίων αφηγήσεις παραθέτει;
Στην πρώτη σελίδα του εγγράφου του ΥΠΠΟ μετά την κατάθεση της ΔΩΡΕΑΝ μελέτης μου και την εξέτασή της από το ΥΠΠΟ αυτό που απαιτείται πρώτο είναι : ‘Η μελέτη αποκατάστασης του μνημείου προϋποθέτει κατ’ αρχήν την ιστορική, αρχιτεκτονική και μορφολογική τεκμηρίωση του κτηρίου, τυχόν οικοδομικές φάσεις που εντοπίζονται σε αυτό, την αναζήτηση των αυθεντικών αρχιτεκτονικών, τυπολογικών, μορφολογικών και κατασκευαστικών στοιχείων που σώζονται και μετά την καταστροφική πυρκαγιά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ορθή αποκατάστασή του, απαλλαγμένο από τυχόν μεταγενέστερες αλλοιώσεις’, δηλαδή η δημιουργία του φακέλου και η τεκμηρίωση της που δεν έγιναν από κήρυξης του ως διατηρητέου από το 2010 έως και την πλήρη καταστροφή του στις 4 Απριλίου 2014.
Κύριε Σαρηγιάννη , αναρωτιέμαι, εφ’ όσον κάνατε τον κόπο να συντάξετε αυτό το κείμενο, γιατί δεν κάνατε τον κόπο να πληροφορηθείτε το στοιχειώδες και βασικό, πως η μελέτη στην οποία αναφέρεστε όσο και η αναμόρφωσή της μετά το σχετικό έγγραφο του ΥΠΠΟ έχει γίνει ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και δεν έχει συναφθεί καμία σύμβαση με τον Δήμο για το παραπάνω έργο. Αυτό δεν συνιστά επαίσχυντη παραπληροφόρηση;
Γιατί πριν να προβείτε σε τέτοιου είδους μειωτικούς χαρακτηρισμούς που εμπίπτουν στα πλαίσια του ποινικού κώδικα περί συκοφαντικής δυσφήμισης και λόγω εξυβρίσει δεν φρόντισατε να ενημερωθείτε;
Γνωρίζετε ότι τα σχέδια που αρχικά παραδόθηκαν όπως και τα αναμορφωμένα που παρουσιάστηκαν μετά το σχετικό έγγραφο του ΥΠΠΟ έχουν γίνει δωρεά προς τον Δήμο;
Πώς ανέχεστε να λιβελογραφείτε απέναντι σε συνάδελφο μηχανικό χωρίς ίχνος αντικειμενικότητας; Χωρίς ίχνος σεβασμού. Χωρίς να σηκώσετε ένα τηλέφωνο;
Αναγκαστήκαμε να ανασυστήσουμε τον φάκελο διατήρησης που η προηγούμενη δημοτική αρχή δεν φρόντισε να υποβάλλει. Μόνο φωτογραφίες και μια χειρόγραφη ιστορική αναδρομή. Τίποτε άλλο . Ούτε τοπογραφικό
Δεν γνωρίζετε ότι το σχολείο δεν έχει περάσει στην ιδιοκτησία του Δήμου και τόσο ο Δήμος όσο και η περιφέρεια δεν μπορούσαν να αναθέσουν οποιαδήποτε μελέτη;
Δεν φρόντισατε να πληροφορηθείτε ότι η δωρεά των μελετών δεν ήταν υποχρεωτική αλλά ότι δούλεψα αφιλοκερδώς-μόνος-παρά τις Δημόσιες επανειλημμένες εκκλήσεις μου για την συνδρομή από τον τεχνικό κόσμο της περιοχής χωρίς καμιά ανταπόκριση;
Με ποιο περίσσευμα θάρρους αναφέρετε ότι ο Δήμος μου ανέθεσε μελέτη και αναφέρεστε σε προθεσμίες και ποινικές ρήτρες; Οταν ουδεμία ανάθεση έγινε αλλά όλα μέχρι και σήμερα ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΘΕΙ ΔΩΡΕΑΝ όπως όφειλατε να γνωρίζετε.
Πού είσασταν κύριε καθηγητά καθώς και η δημοτική αρχή να μεταβιβάσετε το κτήριο στον δήμο όταν ο νόμος το επέτρεπε και ο οποίος είχε περιορισμένη χρονική ισχύ η οποία έληγε και μόλις τώρα που ψηφίστηκε ο νέος νόμος η δημοτική αρχή έγινε ιδιοκτήτης του κτηρίου και μπορεί να ενεργήσει για την ανάθεση της στατικής μελέτης που υπολείπεται.
Η αρχιτεκτονική και η στατική μελέτη της επέκτασης έχει ξαναγίνει με βάσει τις παρατηρήσεις του σχετικού εγγράφου του Υπουργείου πολιτισμού και παρουσιάστηκε στο Δημοτικό κατάστημα της ΔΕ Κύμης τον περασμένο Νοέμβριο. Οι μελέτες αυτές μαζί με την αποτύπωση κόστισαν στο γραφείο μου σημαντικό ποσό το οποίο και διέθεσα ευχαρίστως. Πλέον, όπως είπα και στο Δημοτικό συμβούλιο , δεν μπορώ να ανταποκριθώ οικονομικά.
Δεν έχουν κατατεθεί γιατί αναμένεται η στατική. Εχει ήδη γίνει η γεωτεχνική και η μηχανολογική και έχει γίνει δωρεά η τοπογραφική από τον Τοπογράφο μηχανικό Γ. Παπασταματίου.
Αισθάνομαι αηδία από την κομματικοποίηση που επιχειρείται στο λιβελογράφημα, στοχευμένο χρονικά στις αρχές της νέας σχολικής χρονιάς και αντί για βοήθεια και μέρος της λύσης τόσο η προηγούμενη Δημοτική αρχή όσο και εσείς ανέχεστε να γίνετε μέρος του προβλήματος σε ένα ζήτημα που αποτελεί τους «δίδυμους πύργους» της Κύμης.
Αντιλαμβάνομαι ότι βασική κατεύθυνση του κειμένου είναι αποδόμηση κάθε προσπάθειας που γίνεται για την αποκατάσταση του Α’ Δημοτικού σχολείου Κύμης. Και βέβαια βρήκατε τον εύκολο τρόπο της μετωπικής προσωπικής επίθεσης σε βάρος μου, εμπλεκόμενος στα πολιτικά τερτίπια της αντιπολίτευσης.

Δηλώνω πως είμαι υποχρεωμένος, αν σε εύλογο χρονικό διάστημα δεν ανασκευάσετε τις αβάσιμες και ψευδείς κατηγορίες σε βάρος μου, να προσφύγω στην δικαιοσύνη για την υπεράσπιση της τιμής και της υπόληψής μου που τόσο εύκολα νομίζετε ότι μπορείτε να θίγετε χωρίς έρευνα χωρίς γνώση και χωρίς στοιχεία.

Σχόλια

  1. Αστα ρε λινο σας εχουν παρει χαμπαρι μην προσπαθεις να μας πεισεις οτι κανατε κατι εδω και τρια χρονια πηγατε την κυμη 20 χρονια πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και να σου πβ και κατι σαν φιλος ΜΕ ΠΟΡΔΕς ΔΕΝ ΒΑΦΟΥΝ ΑΥΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου