Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Ο Μπάμπης Γκαρούτσος απαντά στην ΔΕΥΑΚΑ "

Δελτίο τύπου 
                           
                                       

Με έκπληξη μου, είδα στο διαδίκτυο, σχετιζόμενη με την επίσκεψη των συλλόγων Μονοδριου και Κοιλιου στον Αντιπεριφερειάρχη ,για το.θέμα μη λειτουργίας του ΒΙΟΚΑ, ένα δελτίο τύπου καταπέλτη, της ΔΕΥΑΚΑ ,τους ενόχλησε η παρουσία μου, οποτε βγαζουν ένα δελτιο τύπου καταπέλτη με πολύ ειρωνεία. 
Απαντώ με πολύ αγάπη εγώ,αγαπητοί μου ενεργός θα είναι κάθε δημότης οταν η πηγη του δεν πηγάζει ενέργεια, οταν η στάμνα είναι άδεια όλοι μαζι μπορούμε να την γεμίσουμε με χαρά μου θα ήθελα και το δικό σας χέρι ποτίσματος.
 Καλέστηκε ο πρόεδρος του Χωριού αλλά δεν ήρθε, στον σύλλογο δεν απάντησαν ποτέ με ουσία ,σε όλες τις επιστολές του ,τους ευχαριστώ πολύ που ξύπνησαν απο την παρουσία μου, μην φοβούνται δεν θα πάω για Χαλίφης στην θέση του Χαλίφη, ούτε διεκδικώ πατρότητα κανενός έργου, δίνω μόνο εύσημα στους συλλόγους μας για τον αγώνα τους.
Κύριοι της ΔΕΥΑΚΑ ,υπέροχο το δελτίο τύπου σας, σας θαυμάζω για τον αγώνα απο το πληκτρολόγιο, μπείτε στον στίβο της δημιουργίας, σας υπόσχομαι να μην είμαι ενεργός, μόλις λειτουργήσει το έργο φάντασμα, να  διανύσω γονατιστός απο το δημόσιο πηγάδι για 100 μέτρα ως τον ΒΙΟΚΑ.
 Αλλά τα δώρα της Περιφέρειας καμια φορά έχουν την κατάληξη του δρόμου της Πλατανας, γιατί λεφτά υπάρχουν και δεν θέλουν πατρότητα από άλλους στο μωρό που δεν θελουν να γεννηθεί. Ευχαριστώ όλους της ΔΕΥΑΚΑ που συνέταξαν αυτό το υπέροχο, δημιουργικό με πολλές απαντήσεις δελτίο τύπου, έχετε φοβερή γραφή πιστεύω να υλοποιηθεί και σε πράξη. Την αγάπη του ενεργού δημότη στην ΔΕΥΑΚΑ, την εκτίμηση μου για τον υπέροχο τρόπο γραφής, σας περιμένω να κόψουμε την κορδέλα της δημιουργίας, σας θαυμάζω πολύ...πιστεύω να έγινα αρεστός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου