Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Δήλωση του Γιάννη Μανώλη

"Η επιλογή μου στους 15 πρώτους -που αναδείχθηκαν μέσα από μία ανοιχτή, απαιτητική και αξιοκρατική διαδικασία το Μητρώο Στελεχών- αποτελεί τιμή. Αποτελεί παράλληλα και ευθύνη. Έχω μάθει να αγαπώ την ευθύνη και να εργάζομαι σκληρά για να δικαιώσω όσους μου δείχνουν εμπιστοσύνη. Το ίδιο θα κάνω και τώρα! Θα εργαστώ σκληρά και μεθοδικά προκειμένου να δικαιώσω, αφενός, όσες και όσους με επέλεξαν και να πείσω, αφετέρου, όσους και όσες περισσότερες μπορώ ότι αξίζει να εμπιστευτούν την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας που βασικό στόχο έχει να φέρει το πολυπόθητο οξυγόνο στην πατρίδα μας.
Εδώ και πολλά χρόνια υποστηρίζω ότι, ο βασικότερος λόγος για την κρίση του πολιτικού μας συστήματος είναι η δυσαρμονία ανάμεσα στις προεκλογικές υποσχέσεις και στις μετεκλογικές πρακτικές. Η βούληση του προέδρου μας, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, να ανατρέψει την παραδοσιακή πρακτική και να υλοποιήσει την δέσμευσή του για αξιοκρατία, αξιολόγηση, ανανέωση και διαμόρφωση πλαισίου ίσων ευκαιριών, συμβάλει εμπράκτως στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης και γεννά την προσδοκία ότι διαμορφώνονται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για ανάταση και ανάπτυξη.
Τον ευχαριστώ, λοιπόν, που μου δίνει την ευκαιρία να συστρατευθώ σε αυτήν την προσπάθεια και να αφιερώσω όλες μου τις δυνάμεις για τη νίκη από όποιο πόστο και αν μου ζητηθεί."
Με εκτίμηση,
Γιάννης Μανώλης

Programme & Financial Manager EEE UNESCO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου