Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

“Η Κύμη θα βρεθεί στην Α1″


Γράφει:Στεφανία Μπρούγος

eBasket.gr:



Πανευτυχής για την άνοδο της Κύμης στην Α2 και την μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματος, ο Πρόεδρος της ομάδας, Αλέξανδρος Θεοδώρου, στοχεύει πλέον στα μεγάλα σαλόνια της Α1 κατηγορίας. Αναφέρθηκε στις δύο “αναβάσεις” της Κύμης και δήλωσε ότι απολαμβάνει τη διπλή του ιδιότητα (παίκτης και πρόεδρος).
Αναλυτικά όσα δήλωσε στο eBasket.gr:
Κύριε Θεοδώρου, θέλουμε να μας κάνετε μία ανασκόπηση της φετινής χρονιάς.
“Όλη τη χρονιά δουλέψαμε πάρα πολύ. Σίγουρα επειδή δεν είμαστε μηχανές υπήρξαν και στιγμές που κάναμε κακές αγωνιστικές εμφανίσεις.Επειδή όμως δουλεύουμε σωστά και αγαπάμε αυτό που κάνουμε , τα αρνητικά σβήνονται λόγω της προσπάθειάς μας”.
Μέσα σε ένα σαββατοκύριακο είχατε δύο “αναβάσεις” στην Κύμη, την άνοδο στην Α2 και την ανάβαση των αυτοκινήτων που γίνεται κάθε χρόνο.
“Είμαστε υπέρ του αθλητισμού. Χθες είχαμε την ανάβαση της Κύμης , η οποία είναι μέρος των αρμοδιοτήτων μου. Πήγε εξαιρετικά, είχαμε πολλά θετικά σχόλια και πολλές συμμετοχές. Μπορούμε να πούμε ότι πέτυχε αλλά εξαιτίας αυτού έφτασα στο γήπεδο στο ημίχρονο και είδα μόνο το μισό παιχνίδι. Είχαμε και δεύτερη ανάβαση-άνοδο της ομάδας στην Α2. Είμαι πανευτυχής ειλικρινά “.
Ποιος είναι ο στόχος της ομάδας του χρόνου; Θέλετε να εξασφαλίσετε την παραμονή σας στην Α2 κατηγορία ή στοχεύετε στην Α1;
“Εξαρχής ο στόχος μας είναι να ανέβουμε στην Α1. Έχουμε βέβαια ένα θέμα με το γήπεδο. Αν καταφέρουμε και λύσουμε το θέμα του γηπέδου σίγουρα η ομάδα θα φτάσει στην Α1.Είναι απαραίτητη μια επέκταση του γηπέδου για παραπάνω κατηγορία .Πιστεύω θα το καταφέρουμε γιατί προσωπικά αν βάλω έναν στόχο τον πετυχαίνω. Όλα θα πάνε καλά και θα βρεθούμε στην Α1″.
Έχετε μια διπλή ιδιότητα, είστε και παίκτης (Α.Ε. Κύμης) και Πρόεδρος. Πως τα συνδυάζετε; Ποια είναι τα θετικά και ποια είναι τα αρνητικά;
“Για μένα το μπάσκετ είναι μια διέξοδος ώστε να ηρεμώ από την καθημερινότητά μου.Ήμουν αθλητής στο Σύλλογο αλλά λόγω της θέσης μου πλέον δε μπορώ να συμμετέχω.Αλλά επειδή έχω μεγαλώσει μέσα στο παρκέ παίζω σε άλλη ομάδα. Μου αρέσει το άθλημα και γι’ αυτό και το υποστηρίζω και από τα δύο πόστα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου