Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΜΑΤΙΝΑΣ ΡΕΤΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Φίλοι μου, καλημέρα!!!
Παρακολουθώντας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις πολιτικές εξελίξεις θλίβομαι πραγματικά με αυτούς που για ακόμη μία φορά θέλουν να σύρουν τη χώρα σε περιπέτειες!!
Ας καταλάβουν επιτέλους ότι προέχει το συμφέρον της πατρίδας και όχι οι μικροπολιτικές που έχουν επιλέξει!!!
 Όσοι λοιπόν σύρουν σε περιπέτειες την Ελλάδα πρέπει να ξέρουν ότι έχουν και ευθύνες!!!
 Οι βουλευτές εκλέγονται για να υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον και συνάμα την πατρίδα και όχι να βάζουν πρωτίστως το προσωπικό συμφέρον ειδικά σε τέτοιες δύσκολες συγκυρίες!!!
 Γιατί όπως έλεγε και ο μεγάλος Καζαντζάκης:
Ν’ αγαπάς την ευθύνη
να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
θα σώσω τον κόσμο.
Αν χαθεί, εγώ θα φταίω

Καθαρές κουβέντες,καθαρές λύσεις, για να τελειώνουμε με τους ανεπάγγελτους που επέλεξαν την πολιτική χωρίς να μπορούν να την υπηρετήσουν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου