Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Δεν θα είμαι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στις εκλογές του Μαΐου.
Στις περιφερειακές εκλογές του Μαΐου δεν θα είμαι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος για την περιφερειακή ενότητα Ευβοίας. Εγώ πίστεψα στην αλλαγή, άλλοι δεν την πιστεύουν. Η αλλαγή είναι μία δύσκολη υπόθεση! Δεν αποτελεί ευχολόγιο, ούτε προεκλογικό σύνθημα. Χρειάζεται σύγκρουση με τις εμπεδωμένες αντιλήψεις, τις παλαιοκομματικές πρακτικές και τις τακτικές της κομματοκρατίας. Για να αλλάξει η χώρα πρέπει να αλλάξουμε εμείς.
Είναι, εν τέλει, μία επίπονη διαδικασία σύγκρουσης με τον εαυτό μας, με την καθημερινότητα, με τον τρόπο που μάθαμε να βλέπουμε τα πράγματα. Μπορεί να μη μου επέτρεψαν να δώσω την μάχη, αλλά δεν καταθέτω τα όπλα. Παραμένω πιστός στις ιδέες μου και στρατευμένος στη διαδικασία της πραγματικής αλλαγής. Πιστεύω σε αυτή τη χώρα. Πιστεύω στους συμπολίτες μου. Πιστεύω στις δυνάμεις μας. Πιστεύω στη γενιά μας. Αργά ή γρήγορα το παλαιό καθεστώς θα καταρρεύσει. Και τότε θα έχει σημάνει η δική μας ώρα. Η ώρα της αλλαγής, της δημιουργίας, της αδέσμευτης ένταξης στα πολιτικά δρώμενα.   
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Μανώλης
Πολιτικός Επιστήμων
Υπ. Δρ ΕΚΠΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου